آمادگی دانشگاه تبریز برای پذیرش دانشجویان در سال نو

به گزارش مجله خزرکوه، در راستای آماده سازی دانشگاه تبریز برای حضور دانشجویان، رییس و معاونان دانشگاه از قسمت های مختلف دانشگاه، خوابگاه ها و سلف های دانشجویی بازدید کردند.

آمادگی دانشگاه تبریز برای پذیرش دانشجویان در سال نو

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز به همراه حسین امامعلی پور معاون دانشجویی، مصطفی صحرایی معاون آموزشی و همچنین مدیر امور دانشجویان، از آخرین شرایط خوابگاه ها و سلف های دانشجویی برای حضور دانشجویان از 14 فروردین ماه در دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید مقرر شد؛ خوابگاه های دانشجویی مقطع کارشناسی نیز همانند خوابگاه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به اینترنت مجهز شوند که برای این امر نزدیک به 20 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

بر اساس این گزارش و با توجه به آخرین شرایط آماده سازی محیط های دانشجویی، دانشگاه تبریز در تمامی حوزه ها، آمادگی لازم برای حضور دانشجویان را در دانشگاه دارد.

لازم به ذکر است؛ دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی های 98 و 97، از 14 فروردین ماه و دانشجویان کارشناسی ورودی 99 و 1400 از 24 فروردین ماه باید با در دست داشتن کارت واکسن و بر اساس اطلاعیه معاونت دانشجویی نسبت به دریافت خوابگاه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1605

به "آمادگی دانشگاه تبریز برای پذیرش دانشجویان در سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی دانشگاه تبریز برای پذیرش دانشجویان در سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید