اتصال 50 شهر انگلیس به شبکه 5G

به گزارش مجله خزرکوه، یکی از عظیمترین اپراتورهای مخابراتی انگلستان اعلام نموده که تا سال آینده بالغ بر 50 شهر عظیم این کشور را تحت پوشش شبکه 5G قرار خواهد داد.

اتصال 50 شهر انگلیس به شبکه 5G

به گزارش خبرنگاران، در یک سال اخیر کوشش اپراتورهای مخابراتی و غول های تکنولوژی برای توسعه فناوری شبکه اینترنت دست گرفته و هر یک از آنها در کوششند تا با همکاری شرکت های مخابراتی مناطق مختلف دنیا وارد همکاری و مذاکره شوند تا بتواند سهم بیشتری در توسعه و برقراری نسل جدید اینترنت پرسرعت ایفا نمایند.

بر اساس گزارش، وب سایت gsmarena، حالا یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی فعال در انگلستان، اپراتور EE، به تازگی اعلام نموده است که میخواهد بالغ بر 50 شهر و کلانشهر در این کشور را تا سال آینده به شبکه 5g متصل و ملحق کند.

این شرکت پیش تر به شهروندان ساکن در شهرهای بلفاست، بیرمنگام، کاردیف، ادینبورگ، لندن، منچستر، بریستول، کاونتری، گلاسکو، هال، لستر، لیورپول، نیوکاسل، ناتینگهام و شفیلد مژده داده بود تا خاتمه ماه مه امسال میلادی به این شبکه متصل شده و قادر خواهند بود از خدمات اینترنت پرسرعت آن بهره مند شوند.

کشورهای بسیاری در سراسر دنیا از جمله ایالات متحده آمریکا کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتور های دنیا در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه هستند و در این زمینه قراردادهای همکاری متعددی را به امضا رسانده و فعالیت های گسترده ای را انجام داده اند.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه موسوم به 5G استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نصب چهارم شبکه تلفن همراه فعلی 4G یا LTE ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 454

به "اتصال 50 شهر انگلیس به شبکه 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 50 شهر انگلیس به شبکه 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید