اخراج رسمی مدافع استقلال ، او جایی در تیم من ندارد

به گزارش مجله خزرکوه، سرمربی ملوان می گوید مدافع سابق استقلال جایی در تیم او ندارد.

اخراج رسمی مدافع استقلال ، او جایی در تیم من ندارد

به گزارش خبرنگاران مازیار زارع پیش از ملاقات مقابل پیکان در هفته اول لیگ برتر گفت: خوشحالم که بعد از مدت ها به لیگ برتر بازگشته ایم.مطمئنا شناخت زیادی تیم ها در ابتدای فصل از هم ندارند. البته پیکان تیم دو سال اخیرش را حفظ نموده، تیمی جوان و جنگنده است و ما هم به همراه پیکان از جوان ترین تیم های لیگ هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: ملوان متعلق به لیگ برتر بود و جایش در این لیگ خالی بود. میانگین سنی هر دو تیم پایین است و می رویم ببینیم در میدان چه خواهد شد.

وی در خصوص شرایط سیاوش یزدانی در تیم ملوان و اینکه گفته شده این بازیکن فعلا اجازه حضور در تمرینات را ندارد و اعلام عدم احتیاج نموده اید، گفت: آنچه اعلام شده صحت دارد. فکر می کنم سیاوش تمرکز لازم را نداشته است. من و مجموعه ملوان به فکر تیم و شهرمان هستیم مطمئنا کار تیمی مهم است وامیدوارم یاری کنیم که سیاوش به آنچه که دوست دارد برسد. او دیگر در تیم ما جایی ندارد و تمرکز لازم را ندارد.با تمام احترامی که برایش قائل هستم او پیگیر مسایل خودش است . من به فکر تیم و کار تیمی ملوان هستم.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه استادیوم سیروس قایقران چه زمانی برای لیگ برتر آماده خواهد شد ، گفت: تعیین است. استادیوم باید برسد. حتی فکرش را هم نمی کنم بیرون از انزلی بازی کنیم. باید در انزلی بازی کنیم. چمن ما یکی از برترین چمن های ایران است اما سکو و مسایل دیگر در جریانش نیستم. مطمئنا باید با استقلال در انزلی بازی کنیم. حتی فکر بازی کردن خارج از انزلی هم برایمان سخت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1665

به "اخراج رسمی مدافع استقلال ، او جایی در تیم من ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج رسمی مدافع استقلال ، او جایی در تیم من ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید