النصر راهی مرحله نیمه نهایی شد، در انتظار بازی پرسپولیس

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران، در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم های فوتبال النصر و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

النصر راهی مرحله نیمه نهایی شد، در انتظار بازی پرسپولیس

در این بازی از ساعت 17:10 در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر برگزار شد، مارتینز (13) و عبدالفتاح العسیری (55) برای النصر گلزنی کردند تا کننده عربستان راهی مرحله نیمه نهایی شود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم النصر در مرحله گروهی در کنار سپاهان ایران، السد قطر و العین امارات همگروه بود و پیروز شد با کسب سه برد، دو تساوی و یک باخت به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله یک هشتم صعود کند. النصر در این مرحله هم تیم التعاون دیگر کننده عربستان را با یک گل شکست داده بود.

تیم الاهلی در مرحله گروهی با استقلال ایران، الشرطه عراق و الوحده امارات همگروه بود که در نهایت با کسب 6 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم رسیده و در این مرحله هم شباب الاهلی امارات را در ضربات پنالتی حذف کرده بود.

دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از ساعت 21:15 امروز پرسپولیس ایران با پاختاکور ازبکستان دیدار کرد و با دو گل پیروز شد. به این ترتیب پرسپولیس و النصر از ساعت 18:30 روز شنبه هفته بعد دیدار نیمه نهایی غرب آسیا را برگزار می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 781

به "النصر راهی مرحله نیمه نهایی شد، در انتظار بازی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "النصر راهی مرحله نیمه نهایی شد، در انتظار بازی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید