انصاری فرد: بازی نمی کنیم، این حرف هر 4 باشگاه است، AFC ظالمانه برخورد می نماید

به گزارش مجله خزرکوه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید مسئولان فوتبال ایران درخواست نموده اند که برای حل مشکل میزبانی تیم های ایرانی، جلسه ای مشترک با رییس فیفا برگزار گردد.

انصاری فرد: بازی نمی کنیم، این حرف هر 4 باشگاه است، AFC ظالمانه برخورد می نماید

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه در فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری درباره حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما بازی نمی کنیم و این موضع هر چهار باشگاه است.

او درباره پیشنهاد AFC مبنی بر این که تیم های ایرانی سه بازی رفت را در خانه حریفان برگزار نمایند تا درباره سه بازی دور برگشت تصمیم گیری گردد هم شرح داد: تضمینی وجود ندارد. آمدیم و بازی های رفت برگزار گردید و در بازی های برگشت اعلام کردند که امنیت وجود ندارد. زیر بار ظلمی که AFC علیه ایران روا داشته نمی رویم. همچنان می گوییم که باید طرفداران ما در بازی های خانگی حضور داشته باشند و غیر از این هم قبول نمی کنیم.

انصاری فرد اضافه نمود: اگر ما این موضوع را بپذیریم اولا به غرور ملی مان آسیب زده می گردد و تیم های ما نتیجه نمی گیرند و خستگی بیش از حدی به تیم های ما وارد می گردد و از هر دو طرف بازنده می شویم. هم غرور ملی را از دست می دهیم و هم نتیجه نمی گیریم. از نظر ملت ما هم این قابل قبول نیست و طرفداران ما نمی پذیرند. ما روی حرف خودمان هستیم. البته در این جلسه تصمیم گرفتیم با وجود اینکه AFC ظالمانه برخورد می نماید باب مذاکره را باز بگذاریم. هم از آقای اینفانتینو و هم از آقای شیخ سلمان و هم از دبیرکل AFC خواهش کردیم جلسه ای بگذارند و گفت وگو و مذاکره کنیم تا ان شاءالله به یک تفاهم برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 260

به "انصاری فرد: بازی نمی کنیم، این حرف هر 4 باشگاه است، AFC ظالمانه برخورد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: بازی نمی کنیم، این حرف هر 4 باشگاه است، AFC ظالمانه برخورد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید