انهدام باند سارقان ویلاهای مسکونی در دماوند

به گزارش مجله خزرکوه، فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان ویلاهای مسکونی خالی از سکنه با کشف 42 فقره سرقت در شهرستان دماوند اطلاع داد.

انهدام باند سارقان ویلاهای مسکونی در دماوند

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت ویلاهای مسکونی خالی از سکنه در سطح شهرستان دماوند، بلافاصله آنالیز موضوع در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه جابان نهاده شد.

وی اضافه نمود : ماموران در تحقیقات انجام شده طی یک سری اقدامات فنی و پلیسی پیروز شدند سارقان مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر نمایند.

عزیزی با اشاره به دستگیری هفت متهم این پرونده توضیح داد: در تحقیقات به عمل آمده متهمان بزه انتسابی خود را پذیرفتند و به 42 فقره سرقت به وسیله تخریب درب ویلاهای خالی از سکنه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه اعلام نمود:سارقان پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 651

به "انهدام باند سارقان ویلاهای مسکونی در دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند سارقان ویلاهای مسکونی در دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید