اوزیل با کاهش چشمگیر حقوقش به فنرباغچه ملحق می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، بازیکن اخراجی تیم فوتبال آرسنال حاضر شده است با دریافت حقوقی به مراتب کمتر نسبت به آنچه از توپچی ها می گیرد، به کشور آبا و اجدادی خود برگردد.

اوزیل با کاهش چشمگیر حقوقش به فنرباغچه ملحق می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، مسوت اوزیل برای خاتمه دادن به روزهای تلخ دوران بازی اش در آرسنال حاضر شده است حقوق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد تا مقدمات انتقالش به تیم فنرباغچه محقق گردد.

طبق گزارش سایت سوزکوی ترکیه، علی کوج رئیس باشگاه فنرباغچه و امره بلوزوغلو مدیر ورزشی این باشگاه به همراه آجون ایلیکالی یکی از شخصیت های تلویزیونی مطرح در ترکیه به لندن سفر نموده اند تا با اوزیل درباره انتقالش به ترکیه مذاکره نمایند.

در حالی که اوزیل انتقالش به فنرباغچه در ماه ژانویه را رد نموده، نشریه سوزکو مدعی شده است که این بازیکن آلمانی به میهمانان ترکیه ای خود وعده داده که در ماه ژوئن سال 2021 که قراردادش با آرسنال به خاتمه می رسد، به عنوان بازیکن آزاد به تیم شهر استانبول می پیوندد.

اوزیل برای پیوستن به فنرباغچه حقوق پنج میلیون یورو در سال را درخواست نموده است که علاوه بر آن قرار شده باشگاه ترکیه ای به او پاداشی بابت انتقال بدون هزینه اش بپردازد که البته این رقم طی چند سال پرداخت خواهد شد. این بدان معناست که حقوق اوزیل به هشت میلیون یورو در سال افزایش پیدا می نماید که نسبت به حقوق فعلی اش از آرسنال پنج میلیون یورو کمتر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 895

به "اوزیل با کاهش چشمگیر حقوقش به فنرباغچه ملحق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوزیل با کاهش چشمگیر حقوقش به فنرباغچه ملحق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید