باخت پرسپولیس به الهلال دلایل متعددی دارد، توضیح ناکامی مفصل است

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته به ایران بازگشت تا خود را آماده ملاقات با فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر کند.

باخت پرسپولیس به الهلال دلایل متعددی دارد، توضیح ناکامی مفصل است

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که بعد از شکست 3 بر صفر برابر الهلال مسئولیت این باخت را بر عهده گرفته بود، امروز دوشنبه بار دیگر با انتشار پیغامی به حمایت از بازیکنانش پرداخت و وعده داد به زودی جوابگوی این نتیجه باشد.

در پیغام یحیی گل محمدی آمده است:

بار دیگر از طرفداران عزیز و همه پرسپولیسی ها عذرخواهی نموده و تاکید می کنم مسئولیت باخت بر عهده بنده است. این ناکامی علل مختلف و متعدد داشته که توضیح آن مفصل است. فقط باید اشاره کنم که بازیکنان تیم که در این سال ها تاریخ سازی نموده و معادلات فوتبالی را با همت و کوشش خود بهم زدند، در این هفته ها سخت کوشش کردند و اکنون به شدت ناراحتند.

بزودی مفصل با طرفداران عزیز و اصحاب رسانه سخن گفته و جوابگو خواهیم بود. کوشش می کنیم از ناکامی درس گرفته و به شرطی پیروز می شویم که از تهدید فرصت بسازیم. می دانیم در این فوتبال برای دبل هت تریک قهرمانی کارمان بسیار سخت تر از قبل خواهد بود اما ما برای جبران و شادی دل طرفداران دوباره دست روی زانوهای خود گذاشته و با توکل به خداوند و حمایت طرفداران عزیز و کوشش مضاعف برنده خواهیم شد. ضمن عذرخواهی وظیفه دانستیم از طرفداران، کارشناسان و رسانه هایی که از دیشب تا به امروز حمایت نموده اند تقدیر و تشکر کنیم. این زیبایی ها و معرفت را به خاطر می سپاریم. دعا کنید شرمسار تان نشویم. ما می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1400

به "باخت پرسپولیس به الهلال دلایل متعددی دارد، توضیح ناکامی مفصل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت پرسپولیس به الهلال دلایل متعددی دارد، توضیح ناکامی مفصل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید