بارش 24 ساعته باران در 8 استان ، بخشی از تهران بارانی می گردد ، وزش باد و شدید و خیزش گرد و خاک در 2 روز آینده

به گزارش مجله خزرکوه، سازمان هواشناسی از بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

بارش 24 ساعته باران در 8 استان ، بخشی از تهران بارانی می گردد ، وزش باد و شدید و خیزش گرد و خاک در 2 روز آینده

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در منطقه های از آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های زنجان، قزوین ، البرز و غرب تهران و بعلاوه در غرب سواحل دریای خزر بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می دهد.

ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان های مرکزی، قم و اصفهان نیز افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گردوخاک رخ می دهد.

یکشنبه گستره بارش علاوه بر آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، استان های واقع در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی و بعلاوه کل دامنه های جنوبی البرز را دربر می گیرد.

یکشنبه در شمال غرب و سواحل شمالی و بعلاوه در دامنه های جنوبی البرز وزش باد همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود.

دوشنبه بارش در منطقه ها ذکرشده تقویت خواهد شد و وزش باد شمالی همراه با کاهش نسبی دما در کل نوار شمالی کشور به ویژه در اردبیل و سواحل دریای خزر پیش بینی می گردد و دریای خزر مواج خواهد بود.

سه شنبه بارندگی در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بعلاوه در سمنان و خراسان رضوی پیش بینی می گردد و در سایر منطقه ها ذکرشده به صورت پراکنده و خفیف خواهد بود.

چهارشنبه بارش خفیف در ارتفاعات شرقی البرز، مازندران، خراسان رضوی و بعضی منطقه ها خراسان شمالی ادامه خواهد داشت .

قابل ذکر است طی 2 روز آینده در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید همراه با نفوذ گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1789

به "بارش 24 ساعته باران در 8 استان ، بخشی از تهران بارانی می گردد ، وزش باد و شدید و خیزش گرد و خاک در 2 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 24 ساعته باران در 8 استان ، بخشی از تهران بارانی می گردد ، وزش باد و شدید و خیزش گرد و خاک در 2 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید