با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت از کامپیوتر خود، تماس تلفنی برقرار کنید!

به گزارش مجله خزرکوه، اوایل تابستان امسال خبر دریافت همه اعلان های گوشی اندرویدی روی ویندوز 10 با اپلیکیشن Your Phone را منتشر کردیم.

با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت از کامپیوتر خود، تماس تلفنی برقرار کنید!

مایکروسافت به طور مستمر در حال توسعه این نرم افزار است و اکنون یکی از مهم ترین ویژگی های آن در دسترس همه کاربران قرار گرفته است. ویژگی که شاید مدت ها است کاربران کامپیوترهای ویندوز انتظارش را می کشند؛ تماس تلفنی!

از امروز، علاوه بر اینکه اپلیکیشن Your Phone امکان پاسخ گویی به پیامک ها، هماهنگ سازی اعلان ها و اشتراک گذاری تصاویر بین گوشی و کامپیوتر را فراهم می کند؛ شما می توانید با کامپیوتر شخصی خود تماس بگیرید یا تماسی را پاسخ دهید.

این اپلیکیشن پس از اتصال به پی سی، به کاربران اندرویدی اجازه می دهد از داخل بخش contacts یک شماره را جست وجو و با آن تماس بگیرد. افزون بر این، امکان بررسی سابقه تماس ها و انتقال یک تماس از روی پی سی به روی گوشی تلفن همراه را می دهد.

به این ترتیب، کاربران نیازی نخواهند داشت گوشی تلفن همراه خود را از جیب شان دربیاورند یا در کل مدت زمانی که مشغول کار با کامپیوتر رومیزی هستند؛ سراغ گوشی تلفن همراه بفرایند. اکنون، برنامه Your Phone شما را از گوشی بی نیاز می کند.

همکاری مایکروسافت و سامسونگ

مایکروسافت در ماه های اخیر چندین ویژگی مهم و جذاب به اپلیکیشن Your Phone افزوده است تا رفته رفته این نرم افزار به هدف نهایی خود نزدیک شود. مایکروسافت می خواهد کاری کند کاربران نیازی به گوشی در هنگام کار با کامپیوتر شخصی نداشته باشند.

این قابلیت باعث افزایش بهره وری افراد و کاهش حواس پرتی آن ها می شود. مردم کمتر نیاز دارند قفل گوشی را باز کرده و با اعلان ها توجه کنند یا پاسخ پیامکی را بدهند. دیگر نیازی نیست تمام شبکه های اجتماعی خود را هر چند دقیقه ای یک بار چک کنند و گرفتار پراکندگی ذهنی شوند.

به احتمال زیاد، این فرایند توسعه نرم افزار Your Phone ادامه پیدا خواهد کرد و ما در ماه های آینده شاهد چند ویژگی جدید دیگر خواهیم بود. مایکروسافت تمایل زیادی دارد طی یک همکاری مشترک با سامسونگ، قابلیت هایی مانند screen mirroring را پیاده سازی کند.

برای دانلود نرم افزار Your Phone برای گوشی های اندرویدی به گوگل پلی سری بزنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 159

به "با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت از کامپیوتر خود، تماس تلفنی برقرار کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت از کامپیوتر خود، تماس تلفنی برقرار کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید