تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا نکاتی برای تجربه سفری ایده آل

به گزارش مجله خزرکوه، سفرنامه های اسپانیا پر از نکات آموزنده ای هستند که خواندنشان می تواند بسیار بر کیفیت سفر ما تأثیرگذار باشد. بامطالعه تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا دیدی بسیار بهتر نسبت به سفر به این کشور پیدا خواهیم کرد. در مطلب امروز به آنالیز تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا پرداخته ایم و نکات مهمی از آن ها را برایتان گردآوری نموده ایم. با ما همراه باشید تا راجع به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا بیشتر بدانیم.

تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا نکاتی برای تجربه سفری ایده آل

آنچه در این مطلب می خوانید

  • بارسلونا
  • مادرید
  • والنسیا
  • سویا
  • سن سباستین
  • مالاگا
  • گرانادا
  • سخن آخر

بارسلونا

با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا بارسلونا شهری است که همواره بیدار است. آدی بیگ درباره بارسلونا این طور می گوید: فضای بارسلونا نسبت به سایر شهرهای اسپانیا کاملاً فرق دارد. بارسلونا دنیای ترین، مدرن ترین و آوانگاردترین شهر اسپانیا است که همواره سرزنده و پرتکاپو است. او پیشنهاد می نماید که حداقل سه روز را برای بازدید از بارسلونا اختصاص دهید. (رزرو)

در ادامه از تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا به نکاتی در خصوص سفرهای خانوادگی اشاره می کنیم. مت کی. درباره سفر با خانواده به بارسلون می گوید: بارسلونا فعالیت های سرگرم نماینده زیادی را برای تمام اعضای خانواده ارائه می دهد و برترین مکان ها برای ماجراجویی های خانوادگی را دارد. او در سفرنامه بارسلونای خود بازدید از ساحل بوگاتل، فواره جادویی، پارک سیوتادلا، استادیوم نیوکمپ، قلعه مونتجویک، شهربازی تیبیدابو و آکواریوم بارسلونا را به خانواده ها پیشنهاد می نماید.

سفرهای رمانتیک به هر شهری مجذوب نماینده است به خصوص به بارسلونا. از تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا در خصوص سفرهای دونفره عاشقانه به سفرنامه اروپا که ماتیلدارس دراین باره نوشته اشاره می کنیم. او می گوید: محله ال بورن و پارک دل لابرنت هورتا از رمانتیک ترین جاهای اسپانیا هستند که حتماً باید با پارتنرتان از آن ها تماشا کنید. او می گوید پارک دل لابرنت هورتا جایی است که مردم محلی اغلب برای گرفتن عکس عروسی خود به آن می روند و مکانی عالی برای دور شدن از جمعیت جهانگردی و خلوت کردن با عشقتان است.

تجربه غذا در بارسلونا اسپانیا

آوازه غذاهای خوشمزه اسپانیایی به گوش همه در دنیا رسیده است. در ادامه از تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا برای کسانی که عاشق غذاهای خوش طعم اسپانیایی هستند در بارسلون، می گوییم.

از جمله تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا درباره خوردوخوراک، راهنمای ساسا فلش درباره رستوران ها، بارها و کافه های عالی بارسلون در مرکز شهر است. او تاپاس 24، کیمت و کیمت، بوبو بورن، دماسیه، ال رینکون دل کاوا، لا ننا، ال کیم د لا بوکریا و تاورنا کان مارگاریت را در مرکز شهر پیشنهاد می نماید که بتوانید در فواصل بین بازدید از تماشای ترین نقاط شهر در آن ها استراحت نموده و یک خوراکی خوشمزه صرف کنید.

مادرید

در اینجا از تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا به شهر مادرید مرکز اسپانیا برای شما می گوییم. اگر اولین بارتان است که به مادرید سفر می کنید، در سفر به اسپانیا استفاده از تجربیات دیگران برای شما بسیار مفید خواهد بود.

اگر اولین بار است که به مادرید می روید، این شهر مملو از مکان های تماشای، معماری خیره نماینده و بازارها است. یک بار از همه جاذبه ها تماشا کنید تا مکان های موردعلاقه خود را پیدا کنید و بعداً به آن ها بازگردید و زمان بیشتری را در آن ها صرف کنید. این نکته از جمله پیشنهادات بر مبنای تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا برای اولین بار است.

جاذبه های مادرید اسپانیا

از تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا این است که ازآنجاکه بیشتر جاذبه های مادرید نزدیک پوئرتا دل سول است، حمل ونقل عمومی خوبی دارد و ایستگاه مترو و ایستگاه قطار معروف آتوچا در نزدیکی آن واقع شده و در این محله موزه ها، فواره های زیبا، پارک ها، فروشگاه ها، رستوران ها به راحتی قابل دسترس هستند، بهتر است در این حوالی گشت وگذار کنید.

برای استفاده از تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا، آن هایی که بارها به یک شهر سفرنموده اند از برترین راهنمایان سفر هستند. جانی بی یکی از آن هاست او در سفرنامه مادرید خود به نکات مهمی اشاره نموده، او می گوید: بهار یا پاییز به مادرید سفر کنید و نه تابستان. در ماه اوت، همه مادریدی ها از فرط گرما، خودشان به تعطیلات می روند. او معتقد است، بهتر است تا می توانید نزدیک به مرکز شهر بمانید. جایی نزدیک موزه های بزرگ، پلازا مایور، پوئرتا دل سول و کاخ چون مکان های سرگرم نماینده ای که با پای پیاده می توانید از آن ها تماشا کنید، همه اینجا هستند.

با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا می توان متوجه شد که مادرید شهری فرهنگی با موزه ها، 3 گالری هنری عالی و میدان های زیبا است. شهر امنی است که می توانید با خانواده و دوستان خود از آن لذت ببرید و می توانید ساعت ها در خیابان ها و میدان های متعدد آن قدم بزنید. غذاهای عالی بخورید و حسابی خرید کنید و در هتل های دوست داشتنی اقامت کنید.

والنسیا

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا است. اگر مسافر اسپانیا هستید، پیشنهاد می کنیم با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیاحتماً از والنسیا تماشا کنید. با توجه به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا این شهر با بناهای تاریخی زیبا، هنر مدرن، سواحل شنی و شهر هنرها و علوم یکی از مقاصد مورد علاقه سفر برای بازدیدنمایندگان است.

بهتر است سه روز را به بازدید از این شهر اختصاص دهید روز اول برای تماشا جاهای تاریخی، روز دوم برای طبیعت گردی و روز سوم را به گشت در والنسیای مدرن بپردازید؛ اما با توجه به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا به صورت یک روزه فشرده نیز می توانید از آن تماشا کنید.

از تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا به والنسیا این است که والنسیا شهری پرجنب وجوش و پرسروصدا در سواحل شرقی اسپانیا، در کنار دریای مدیترانه، دارای غذاها و تاریخ شگفت انگیز و معماری و فرهنگ خیره نماینده از جمله چندین فستیوال سالانه هیجان انگیز است که حتماً باید تماشا آن را در برنامه سفر خود بگنجانید.

تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا نشان می دهد که والنسیا شهری با محیطی بسیار محبت آمیز و صمیمی است، پس از پرسیدن مسیر یا سؤال هایتان از مردم محلی واهمه نداشته باشید. بیشتر رستوران ها و بارها مناسب بچه ها هستند. حمل ونقل عمومی در اینجا امن و سریع است، اگرچه پیاده روی در والنسیا آسان است و حس بهتری از فضای شهر به شما می دهد. با توجه به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا بهتر است برای جلوگیری از صف های طولانی، سعی کنید محبوب ترین جاذبه ها را از قبل رزرو کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا

سویا

سویا مرکز و بزرگ ترین شهر اندلس از دیگر شهرهای اسپانیا است که با توجه به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا باید از آن بازدید کرد.

از تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا درباره سویا به نظر کت جی. اشاره می کنیم او می گوید: از آکوردهای فلامنکو که در خیابان های سویا طنین انداز می گردد تا بعدازظهرهای آفتابی با شری در دست، مرکز اندلس ارزش وقت گذاشتن را دارد. کفش های راحت به پا کنید، آبانیکو (بادبزن) همراه داشته باشید و یکی از به یادماندنی ترین شهرهای اسپانیا را کاوش کنید.

با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا می توان متوجه شد که بیشتر جاذبه های تماشای معروف سویا که باید از آن ها تماشا کنید، در اطراف مجموعه کلیسای جامع که میراث دنیای یونسکو است و کاخ آلکازار قرار دارند و سویا برای خرید و غذاخوری های عالی اش نیز معروفیت دارد.

از جمله نکاتی که در تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا به آن اشاره شده این است که برای اینکه به تمامی جاذبه های شهر نزدیک باشید بهتر است محل اقامتتان در محدوده پاسئو د لا دلیسیاس، خیابان د پلاییو، خیابان آگیلاس و ریس کاتولیکوس باشد.

تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا نشان می دهد که در آوریل و عید پاک که فستیوال های بزرگی در سویا برگزار می گردد شاید لازم باشد از ماه ها قبل تر برای رزرو اقامت و پرواز خود اقدام کنید. سویا در ماه های تابستان از ژوئن تا سپتامبر بسیار گرم می گردد بهتر است در این ماه ها از سفر کردن به آن پرهیز کنید.

سن سباستین

خط ساحلی مجلل سن سباستین در شمال اسپانیا برترین نقطه این کشور برای غذاخوری های عالی است و بعضی از بزرگ ترین رستوران های دنیا همگی در داخل شهر یا اطراف سرسبز تپه ای آن قرار دارند. با توجه به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا بسیاری به یادماندنی ترین وعده های غذایی زندگی خود به اینجا می آیند.

اگر می خواهید طی یک روز از سن سباستین تماشا کنید یا برنامه سفر چندروزه به این مکان را تدارک دیده اید. به طورکلی با توجه به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا بهتر است تماشا بعضی از جاذبه های سن سباستین که آن ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم، حتماً در برنامه سفر خود قرار دهید.

با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا اولین جایی که باید در این شهر در آن گشت وگذار کنید، محله پارته ویخا یا شهر قدیمی است که برترین مکان برای آغاز سفر در سن سباستین است و به داشتن بناهای تاریخی، سه کلیسای معروف و بارهای بسیار زیاد معروفیت دارد. بهتر است از پلازا د لا کنستانتیون در نزدیکی آن تماشا کنید.

با توجه به مجموعه تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا حتماً از ساحل لا کونچا که مهم ترین ساحل سن سباستین است و در نزدیکی پارته ویخا واقع شده است و در طول روز و شب زیبایی های خاص خود را دارد، بازدید کنید.

در آخر با توجه به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا، در سن سباستین حتماً به کوه ارگول بروید که مشرف به محله پارته ویخا و ساحل لا کونچا است و دید بسیار زیبایی به این نقاط دارد و دارای قلعه ای است که دارای بعضی از برترین و نمادین ترین منظره ها در سراسر اسپانیا است.

مالاگا

مالاگا با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا، بهتر است یک سفر یک روزه فشرده یا سه روزه به این مقصد برنامه ریزی کنید. اگر قصد برنامه ریزی سه روزه سفر به مالاگا را دارید، با توجه به تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا بهتر است یک روز را تماشای بناهای تاریخی مالاگا، یک روز را فقط به هنر در شهر و روز آخر را برای رفتن به شهر ساحلی نرجا اختصاص دهید تا یک استراحت عالی در مرکز کاستا دل سول را تجربه کنید.

برای استفاده از تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا به راهنمای پول پارتر رجوع کردیم. او پیشنهاد می نماید که در سفر یک روزه از جاهای مهم تاریخی مانند آلکازابا قلعه موری اسپانیا، کلیسای جامع مالاگا، قلعه خیبرالفارو و تئاتر سروانتس تماشا کنید. به خیابان معروف لاریوس رفته در آنجا خرید کنید و گشت بزنید. در پلازا دلامرسه بنشینید و تاپاس بخورید و از موزه پیکاسو بازدید کنید.

اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که دوست دارید به جز جاهای معروف که همه جهانگرد ها از آن ها بازدید می نمایند، مکان های بکرتر را امتحان کنید. با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیامی توانید در مالاگا جدای از بندر و مرکز تاریخی شهر، به ساحل خلوت لاس آکاسیاس بروید و از منطقه حفاظت شده آرامش بخش رودخانه گوادالهورس و از صخره های طبیعی ال تورکال آنتکورا تماشا کنید.

گرانادا

با پس زمینه چشمگیر سیرا نوادا و الحمرا باشکوه جای تعجب نیست که این شهر شگفت انگیز اندلس الهام بخش هنرمندان بزرگی مانند فدریکو گارسیا لورکا بوده است و بازدید از آن در تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا همواره پیشنهاد می گردد.

با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا در گرانادا می توانید ترکیبی هیجان انگیز از ادویه های معطر، ساختمان های قرن چهاردهمی، کلیساهای سر به فلک کشیده، لباس های رنگارنگ فلامنکو و ترکیبی از فرهنگ های عربی و اسپانیایی را تجربه کنید. در خیابان های باریک مجذوب نماینده قدم بزنید، از غذاهای لذیذ و بازارهایی که چای معطر، فرش، سرامیک و غیره می فروشند، لذت ببرید.

با مرور تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا در گرانادا مهم ترین جاذبه گردشگری، کاخ الحمرا و باغ های جنرالایف هستند. نکات مهم درباره بازدید از الحمرا این موارد هستند: حتماً بلیط های خود را از قبل رزرو کنید، زیرا تعداد بلیط روزانه محدود است. چندین ساعت زمان برای بازدید در نظر بگیرید. ورود به کاخ ها دقیقاً مطابق با زمان بلیط شماست، پس به موقع حضور پیدا کنید.

برای اقامت با توجه به تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا، می توانید در هتل مجلل پارادور د گرانادا، قصر و صومعه قرن پانزدهمی سابق که به هتل تبدیل شده واقع در مجتمع فوق العاده الحمرا بمانید. دقت کنید که با توجه به تجربیات، رستوران های خارج از الحمرا می توانند شلوغ و گران باشند و حتماً از بازدید شبانه از الحمرا لذت ببرید، چون فوق العاده به نظر می رسد.

سخن آخر

تجربیات دیگران همواره در زندگی به کار می آید به خصوص در سفر که ارزش این تجربه ها برای خودمان و دیگران چند برابر می گردد. در این مطلب کوشیدیم مروری کنیم بر تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا و نکاتی که برای تجربه سفری ایده آل به مهم ترین شهرهای جهانگردی اسپانیا به کارتان می آید را در اختیارتان قرار دهیم. تا با استفاده از تجربیا ت دیگرا ن در سفر به اسپانیا بتوانید سفر بهتری را تجربه نموده و از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور اسپانیامنبع: ستاره ونک
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1775

به "تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا نکاتی برای تجربه سفری ایده آل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربیات دیگران در سفر به اسپانیا نکاتی برای تجربه سفری ایده آل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید