تحقیق از فیس بوک، گوگل و توئیتر درباره تأثیر محتوا روی بچه ها

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، 4 نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا از فیس بوک، توئیتر و گوگل خواسته اند هر گونه تحقیقی که درباره تأثیرگذاری سرویس های آنان روی سلامت ذهنی بچه ها انجام داده اند را ارائه دهند.

تحقیق از فیس بوک، گوگل و توئیتر درباره تأثیر محتوا روی بچه ها

نمایندگان کنگره در حالی این درخواست را دارند که چند روز قبل دو کمیته انرژی و بازرگانی کنگره آمریکا جلسه استماعی با حضور مدیران ارشد اجرایی این شرکت ها برگزار کردند. در این جلسه درباره روش های مدیریت محتوا در زمان حمله به ساختمان کنگره در اوایل ژانویه 2021 تبادل نظر شد. کتی مک موریس راجرز نماینده کنگره آمریکا در این جلسه استماع از مدیران ارشد اجرایی پرسید آیا شرکت های آنها تحقیقاتی داخلی درباره سلامت روانی بچه ها انجام داده اند یا خیر.

او روز گذشته در نامه ای به شرکت ها خواستار نسخه ای از هرگونه تحقیقات مرتبط یا درباره پیمانکاران و شرکای مرتبط در این خصوص شد. همچنین نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اطلاعات درباره تحقیقاتی شده اند که شرکت ها درباره شیوه تأثیرگذاری محصولات رقیب روی سلامت ذهنی افراد کمتر از 18 سال داشته اند.

این درخواست شامل سرویس یوتیوب برای بچه ها و اینستاگرام و فیس بوک نیز می گردد. اینستاگرام مشغول توسعه نسخه ای برای کاربران کمتر از 13 سال است.

آنها از شرکت ها خواسته اند تا 16 آوریل به درخواست مذکور پاسخ دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1122

به "تحقیق از فیس بوک، گوگل و توئیتر درباره تأثیر محتوا روی بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق از فیس بوک، گوگل و توئیتر درباره تأثیر محتوا روی بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید