توضیحات مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه درخصوص نقص فنی پیش آمده در خط دو مترو

به گزارش مجله خزرکوه، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط دو متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد و گفت: پیرو اطلاعیه قبلی با موضوع نقص فنی یکی از قطار های خط 2 که موجب نارضایتی برخی از مسافران این خط گشت گفت: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمامی تلاش خود را می کنیم تا بهترین خدمات رسانی را ارائه دهیم.

توضیحات مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه درخصوص نقص فنی پیش آمده در خط دو مترو

به گزارش گروه اجتماعی مجله خزرکوه، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت افزود: شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل و نقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است تا با برنامه ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و به همین دلیل امسال نیز توانستیم با همکاری کارشناسان فنی، پرسنل زحمتکش شرکت و همکاری متخصصین داخلی شاهد کاهش فاصله حرکت قطار ها در خطوط 7 گانه مترو باشیم، اما نقص فنی در برخی از قطار ها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطار ها انجام می دهیم شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز شنبه 18 آبان ماه 1398 در اولین روز هفته با خرابی قطار در خط 2 روبرو شدیم و تلاش کارشناسان فنی در محل ایستگاه برای رفع نقص فنی پیش آمده بی نتیجه ماند گفت:مجبور به انتقال این قطار به پایانه شدیم واین توقف پانزده دقیقه ای که باعث اختلال در اعزام کل قطار ها در خط 2 شد. این مشکل هنوز به روال عادی برنگشته بود که نقص فنی قطار دیگری در این خط باعث طولانی تر شدن اختلال در سرویس دهی این خط شد که موجب بروز ازدحام جمعیت در تمامی ایستگا های خط دو و بخصوص سکوی ایستگاه تهران (صادقیه) در خط 5 گشت.

نوبخت افزود: پرسنل ایستگاه صادقیه مدام مسافران را دعوت به حفظ آرامش می کردند و از نقص فنی پیش آمده از مسافران عذرخواهی کرده و از مسافران می خواستند برای کاهش ازدحام تا رفع نقص فنی در خط 2 برای رسیدن به مقاصد خود از ایستگاه تقاطعی ارم سبز در خطوط 4 و 5 استفاده کنند تا از ازدحام جمعیت در ایستگاه های قبل و بعد کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گونه اختلالی در خط 5 متروی تهران و حومه نداشتیم و تنها اطلاع رسانی اجرا شده برای استفاده از ایستگا ه. های خط 4 برای جلوگیری از معطلی شهروندان و مسافران بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 82

به "توضیحات مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه درخصوص نقص فنی پیش آمده در خط دو مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه درخصوص نقص فنی پیش آمده در خط دو مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید