تور روسیه ارزان: ثبت اطلاعات 3008 واحد مسکونی زلزله زده ، صدور پروانه ساخت منازل آسیب دیده رایگان شد

به گزارش مجله خزرکوه، استاندار هرمزگان با بیان اینکه اطلاعات 3008 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله ثبت شد، گفت: 19پیمانکار در شش منطقه زلزله زده مشغول به کار هستند.

تور روسیه ارزان: ثبت اطلاعات 3008 واحد مسکونی زلزله زده ، صدور پروانه ساخت منازل آسیب دیده رایگان شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، مهدی دوستی صبح امروز (30 آبان ماه) در نشست ستاد بازسازی منطقه ها زلزله زده هرمزگان با حضور دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برگزار گردید، اظهار کرد: تا به امروز دوهزار و 208 واحد احداثی و 800 واحد تعمیری کارشناسی و اطلاعات خانوارها در سیستم ثبت شده است.

وی اضافه نمود: بعضی از منازل روستاهای سیاهو نیز در اثر وقوع زلزله دچار آسیب شده است که شهروندان نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند و کار جمع آوری اطلاعات و آنالیز منازل آسیب دیده تا اخرین مورد ادامه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هم اکنون 19 پیمانکار در شش منطقه به صورت همزمان مشغول به کار هستند، افزود: به منظور تسهیل خدمات دهی به روستائیان و برای پیشگیری از تردد مردم به مرکز استان برای تشکیل پرونده، سرتیم های بنیاد مسکن در دهیاری های روستاهایی که به دفاتر پیشخوان دسترسی ندارند، مستقر و پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات را تشکیل می دهند.

دوستی گفت: تمامی دهیاری ها و شهرداری ها مکلف هستند در منطقه ها متأثر از زلزله، پروانه ساخت واحدهای آسیب دیده را بدون دریافت هیچ هزینه ای صادر نمایند.

استاندار هرمزگان بعلاوه از الحاق محدوده به شهر فین و روستای رضوان اطلاع داد و گفت: این محدوده برای ساخت خانه هایی در نظر گرفته شده که در بافت ناکارآمد و یا در راستا رودخانه های فصلی و مسیل ها قرار گرفته اند.

نحوه تأمین آب بعضی از روستاهای زلزله زده، طرح مطالعه گسل های منطقه ها زلزله زده، پیش بینی راه اندازی 30 چشمه سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته در منطقه ها و تأمین سوخت تانکرهای آبرسان، از دیگر موضوعات مطرح شده و مورد آنالیز در نشست ستاد بازسازی منطقه ها زلزله زده هرمزگان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1479

به "تور روسیه ارزان: ثبت اطلاعات 3008 واحد مسکونی زلزله زده ، صدور پروانه ساخت منازل آسیب دیده رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: ثبت اطلاعات 3008 واحد مسکونی زلزله زده ، صدور پروانه ساخت منازل آسیب دیده رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید