جدال با کانادا، گام دوم تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم قهرمانی دنیا

به گزارش مجله خزرکوه، تیم ملی والیبال ایران دومین ملاقات خود در هفته دوم مسابقات قهرمانی دنیا را مقابل تیم کانادا برگزار می نماید.

جدال با کانادا، گام دوم تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم قهرمانی دنیا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تیم ملی والیبال ایران در دومین روز از مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا از ساعت 17 و 30 امروز (شنبه) به مصاف تیم ملی والیبال کانادا خواهد رفت تا دومین چالش سخت خود در مرحله دوم را پشت سر بگذارد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در این مرحله به ترتیب با بلغارستان، کانادا و آمریکا هم گروه شدند که نخستین ملاقات برای آن ها مصافی تکراری با میزبان بود که با رجحان 3 بر صفر بلغارستان همراه شد و باعث شد شروع مرحله دوم برای تیم ملی ایران با شکست رقم بخورد.

والیبال کانادا در کسب افتخارات دنیای و بین المللی چندان موفقیتی نداشته است، اما هرگز تیم دست و پا بسته ای برای حریفانش به شمار نرفته است. اگر نگاهی به افتخارات این تیم بیندازیم، یک مدال برنز در لیگ دنیای 2017، تنها افتخار والیبال این کشور در سطح دنیای را می بینیم. در قاره آمریکای شمالی هم این تیم همیشه زیر سایه قدرت کوبا و آمریکا قرار داشته و در 25 دوره برگزاری مسابقات قهرمانی این منطقه، فقط یک بار در سال 2015 توانست به مدال طلا برسد.

استفان آنتیگا مربی 42 ساله فرانسوی از سال گذشته راهنمایی تیم ملی کانادا را بر عهده گرفت و در نخستین گام، مدال برنز لیگ دنیای را برای این تیم به ارمغان آورد تا کانادا 117 سال پس از آشنایی با والیبال، برای نخستین بار صاحب مدالی در سطح دنیا گردد. آنتیگا با وجود اینکه فقط 42 سال دارد، یکی از بهترین مربیان دنیا محسوب می گردد. او در سه سال راهنمایی تیم ملی لهستان، عملکرد بسیار خوبی داشت و مهمترین دستاوردش با این تیم، مدال طلای مسابقات قهرمانی دنیا 2014 بود.

گادوین اشمیت پشت خط زن 208 سانتی متری، مشهورترین ستاره تیم ملی کانادا و مهمترین بازیکن این تیم در حملات است. نیکلاس هوگ که در پست دریافت کننده بازی می نماید، دیگر ستاره تاثیرگذار در میان شاگردان آنتیگا محسوب می گردد. میانگین سنی بازیکنان کانادا 26 سال و میانگین قدی آن ها 198 سانتی متر است.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین رویارویی خود مقابل تیم ملی کانادا در رقابت های لیگ ملت های 2018 والیبال، مقابل این تیم تن به شکست 3 بر یک داد و حالا به فکر پیروزی و انتقام شکست در مسابقات لیگ ملت ها را در سر دارد.

برنامه مسابقات ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمای مردان دنیا شنبه 31 شهریور: ایران - کانادا، ساعت 17 (وقت محلی) یکشنبه اول مهر: ایران - آمریکا، ساعت 17، (وقت محلی)

تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته رقابت های قهرمانی دنیا توانست عنوان ششمی را کسب کند و حالا هم اهالی والیبال توقع دارند حداقل همین عنوان یک بار دیگر توسط بلندقامتان ایران کسب گردد. باید منتظر ماند و دید که شاگردان کولاکوویچ در این دوره از مسابقات چه عملکردی خواهند داشت.

منبع: خبر فوری
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 355

به "جدال با کانادا، گام دوم تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال با کانادا، گام دوم تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید