جریمه در انتظار طرفداران جام جهانی در صورت درآوردن پیراهن!

به گزارش مجله خزرکوه، مسئولان کشور قطر قوانین انضباطی جدیدی را برای آن دسته از هوادارانی که در مدت زمان برگزاری جام جهانی به این کشور سفر خواهند کرد، در نظر گرفته اند.

جریمه در انتظار طرفداران جام جهانی در صورت درآوردن پیراهن!

نشریه سان انگلیس به طرفداران تیم ملی این کشور هشدار داد که در صورت سفر به قطر برای تماشای بازی های سه شیر در جام جهانی 2022، از درآوردن پیراهن های خود در مکان های عمومی خودداری نمایند و گرنه باید جریمه نقدی سنگینی بپردازند.

جام جهانی قطر 39 روز دیگر شروع می گردد و سه شیر کارش را در این تورنمنت با مصاف با تیم ملی ایران شروع خواهد نمود. طرفداران انگلیس همانطور که در مدت زمان برگزاری مسابقات یورو 2020 نشان دادند، مستعد آشوب و دست زدن به حرکات نامتعارف هستند و به همین علت هم نشریه سان در مورد تکرار چنین رفتار هایی از سوی آن ها در قطر هشدار داده است.

طبق اعلام این نشریه، هیچ هواداری حق ندارد در مکان های عمومی بدون پیراهن ظاهر گردد. فیفا نیز در همین خصوص به طرفداران هشدار داده که باید در مکان های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم ها نیز لباس از تن خارج نمایند.

در قسمتی از سایت جام جهانی 2022 که مربوط مطلع سازی فرهنگی طرفداران برای سفر به قطر است، آمده: مردم به طور کلی می توانند لباس هایی به انتخاب خودشان را برتن نمایند، اما از میهمانان انتظار می رود که در مکان های عمومی مانند موزه ها و ساختمان های اداری و دولتی از لباس هایی استفاده نمایند که شانه های آن ها را بپوشاند و بالاتر از زانو هم نباشد. طرفدارانی که به استادیوم می روند باید متوجه این موضوع باشند که درآوردن پیراهن در آنجا مجاز نیست.

درآوردن پیراهن در مکان های عمومی قطر 2 هزار و 400 پوند جریمه خواهد داشت و با توجه به نصب دوربین های پرتعداد در هر استادیوم (15 هزار دوربین در هر استادیوم) شناسایی افرادی که تخلف نمایند بسیار آسان خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1698

به "جریمه در انتظار طرفداران جام جهانی در صورت درآوردن پیراهن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه در انتظار طرفداران جام جهانی در صورت درآوردن پیراهن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید