جزئیات تعطیلی مدارس استان هرمزگان

به گزارش مجله خزرکوه، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: به علت تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر، تا به امروز بخشی از مدرسه های شهری و روستایی بعضی از شهرهای استان در نوبت صبح فردا شنبه 21 دیماه تعطیل است.

جزئیات تعطیلی مدارس استان هرمزگان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران نعمت روزپیکر در گفت وگو با ایرنا اضافه کرد: به دلیل بارش شدید باران وپیش بینی های انجام شده تا به امروز تمام مدرسه های میناب، سندرک، سیریک و بشاگرد تعطیل اعلام شده است.

وی بیان داشت: تعطیلی مدرسه ها در تمامی مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و هنرستان ها را شامل می گردد.

مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: تعطیلی مدرسه ها باتوجه به تداوم بارندگی وبنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان ها جهت جلوگیری از حوادث احتمالی برای دانش آموزان انجام شده است.

روزپیکر یادآورشد: تعطیلی مدرسه های هرمزگان در نوبت بعد از ظهر روز شنبه 21 دیماه نیز متعاقبا اعلام می گردد.

براساس اعلام هواشناسی هرمزگان بارندگی تا ساعت 12.30 امروز برحسب میلیمتر به ترتیب قشم101.8،بندرعباس82.9 ،رودان40.4 ،سیریک 36.2 ،سردشت بشاگرد28.8 ،کیش23.7 ،میناب23.2 ، سیری20.8

بستک18.5، لاوان17.4، قشم فرودگاه14، جاسک13.5،بندرلنگه12.7، خمیر10.1،پارسیان6.9،حاجی آباد7،بوموسی5 بارندگی داشته است.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در روز جاری (آدینه) با توجه به تاثیر موج بارشی فعال درهرمزگان شاهد بارش های رگباری شدید و قابل توجه هستیم که با آبگرفتگی همراه خواهد بود.

کیانوش عارفی در گفت وگو با ایرنا اضافه کرد: در مناطق دریایی استان نیز وزش تندبادهای شدید جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد و شرایط رفت وآمدهای دریایی ایمن نخواهد بود.

وی توصیه کرد: باتوجه به شرایط جوی و دریایی خاص هرمزگان امروز آدینه از رفتن به مناطق مرتفع، رفت وآمدهای غیر ضرور جاده ای و رفتن به ارتفاعات خودداری گردد و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

وی گفت: سامانه فعال بارشی تا شنبه در هرمزگان به ویژه مناطق شرقی فعال خواهد بود و سبب بارش های قابل ملاحظه ای خواهدشد و ناپایداری جوی و دریایی استان تا اوایل هفته آینده قابل ملاحظه پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 243

به "جزئیات تعطیلی مدارس استان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تعطیلی مدارس استان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید