حذف شارژر و ایرفون از آیفون 12 مشتریان را ناراضی کرد

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، اپل هفته گذشته از سری آیفون 12 جدید رونمایی کرد. 4 دستگاه این سری مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت موبایل و دوربین های جدید هستند، اما بدون ایرپاد و شارژر به فروش می رسند.

حذف شارژر و ایرفون از آیفون 12 مشتریان را ناراضی کرد

همین امر به نارضایتی بسیاری از مشتریان اپل منجر شده است. این شرکت فناوری ادعا می نماید اقدام مذکور برای کاهش تاثیر تلفن های هوشمند بر تخریب محیط زیست است اما منتقدان معتقدند هدف این امر کاهش گازهای گلخانه ای نیست و اپل تصمیم دارد با این روش در هزینه های خود صرفه جویی کند.

نارضایتی مشتریان درباره تصمیم اپل در توئیتر منعکس شده است. یکی از کاربران این شبکه اجتماعی نوشت: اکنون اپل آیفون را بدون شارژر می فروشد. خیلی زود آنها نمایشگر دستگاه را حذف می نمایند و کاربران مجبور می شوند از طریق یک اتصال، آن را به دستگاه خود وصل نمایند!

مشتریان محصولات اپل نه تنها باید قیمت 800 دلاری برای نسخه ساده آیفون 12 بپردازند که 200 دلار بیشتر از بهای آیفون 11 است، بلکه باید حدود 90 دلار برای خرید ابزارهایی پرداخت نمایند که قبل از این رایگان در اختیارشان قرار می گرفته است. اپل اعلام نموده کاربران می توانند با پرداخت 39 دلار شارژرمگاسیف و 49.99 دلار ایرفون های بی سیم بیت فلکس را بخرند.

اپل ادعا می نماید با حذف شارژر و ایرفون از آیفون 12، سالانه بیش از 2 میلیون متریکتن انتشار دی اکسید کربن را کاهش می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 800

به "حذف شارژر و ایرفون از آیفون 12 مشتریان را ناراضی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف شارژر و ایرفون از آیفون 12 مشتریان را ناراضی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید