حضور گابریله پین در استقلال منتفی شد؟

به گزارش مجله خزرکوه، به نظر می رسد با توجه به مسائل پیش آمده حضور گابریله پین در استقلال فعلا منتفی شده و با وجود احمد مددی و مخالفت های مدیرعامل استقلال هواداران حداقل تا ایجاد تغییرات مدیریتی نمی توانند شاهد حضور پین در تهران و تمرینات استقلال باشند.

حضور گابریله پین در استقلال منتفی شد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته قبل بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای گفت باشگاه هیچ اقدامی برای صدور ویزای پین در تهران نکرده؛ مسائل ویزا و البته موضوع پرداختی به این مربی شهیر ایتالیایی از طریق علی نامداری مشاور هیات مدیره استقلال حل شد اما یک مساله نو همه چیز را تحت تاثیر واقع شده است.

سرمربی استقلال در این خصوص افشا کرد که احمد مددی بندی در قرارداد گابریله پین گنجانده که این مربی در صورت عدم پرداختی به موقع باشگاه حق شکایت به دادگاه بین المللی ورزش و فیفا را ندارد! اتفاقی که صدای فرهاد مجیدی را در آورد.

در این خصوص ظاهرا قراردادی که این بند و برخی دیگر از بندهای عجیب در آن وجود داشت برای گابریله پین فرستاده هم شده اما این مربی که سوابق زیادی از کار کردن در فوتبال ایتالیا دارد چنین بندهایی را رد کرده و حاضر نشده برای قرارداد 200 هزار دلاری تا پایان فصل آن را امضا کند.

از این رو به نظر می رسد با توجه به مسائل پیش آمده حضور گابریله پین در استقلال فعلا منتفی شده و با وجود احمد مددی و مخالفت های مدیرعامل استقلال هواداران حداقل تا ایجاد تغییرات مدیریتی نمی توانند شاهد حضور پین در تهران و تمرینات استقلال باشند.

ورزش3

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1251

به "حضور گابریله پین در استقلال منتفی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور گابریله پین در استقلال منتفی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید