درخشان: پرسپولیس تسلیم کار خوب دفاعی پدیده شد، لیگ قهرمانان آسیا؟ 10 روزه نمی توان معجزه کرد

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس اسیر کار خوب دفاعی پدیده شد و نتوانست به فزونی برسد.

درخشان: پرسپولیس تسلیم کار خوب دفاعی پدیده شد، لیگ قهرمانان آسیا؟ 10 روزه نمی توان معجزه کرد

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به فزونی رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگاران ورزشی، در مورد تساوی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار کرد: بازی خوب برای پرسپولیس آغاز شد و فرصت های فراوانی هم در نیمه اول داشت به گل برسند؛ اما از دست دادند و مهم ترین مسئله در هنگامی که فرصت از دست می دهید تبیه شدن است که دقیقأ این اتفاق برای شاگردان یحیی رخ داد و روی اشتباه گل تساوی را خورد و پس از آن گرفتار کارهای تدافعی بازیکنان پدیده شد.

وی اضافه کرد: بازیکنان پدیده با انجام دفاع فشرده تمام روزنه ها را بستند و پرسپولیس روی زمین نتوانست کوشش کند به گل برسد پس از آن به تاکتیک هجوم از کناره ها روی آوردند اما باز هم گرفتار سیستم تدافعی تیم حریف شدند و به اجبار به استفاده از ضربات آغاز مجدد مجبور شدند ولی چون بازیکن سر زن نداشتند نتوانستند از آن هم بهره ببرند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس توضیح داد: به نظرم بازیکنان پرسپولیس تسلیم، خط دفاع و هافبک پدیده شد که اجازه ندادند از روزنه ها استفاده نمایند زیرا منافذ را کاملا بسته بودند. پرسپولیس یک راه حل دیگر هم داشت از آن استفاده کند برای رسیدن به گل، این بود که شانس خود را از پشت محوطه هجده قدم با شوت آزمایش نمایند تا از این طریق قفل بازی را باز نمایند اما تمایلی به استفاده از این سیستم نداشتند. تا پدیده به هدف اصلی خودش که کسب یک امتیاز از پرسپولیس بود، برسد.

درخشان با اشاره به اینکه سیستم استفاده از یک مهاجم ایده مناسبی نیست، گفت: استفاده از یک مهاجم کار را سخت می نماید برای رسیدن به گل، البته به نظرم در تهران باید به استفاده از دو مهاجم روی بیاورد و در بیرون از تهران بحث دیگر اما چون کلاً پرسپولیس تهاجمی است بهتر است کادرفنی از حضور همزمان دو مهاجم بهره مند گردد تا از همان خط دفاع اجازه بازیسازی به تیم حریف را ندهد.

وی درباره حذف دو تیم سرخابی از لیگ قهرمانان آسیا و فرصت ده روزه ای که اختیار آنها قرار گرفته آیا می توان امیدوار بود این مسائل را مرتفع نمایند یا خیر، اعلام کرد: این حذف شدن ضرر و تبعات منفی برای فوتبال ما به همراه خواهد داشت و باید هشداری گردد تا از فردا مسائل و اشکالات را مرتفع کنیم و به جای اینکه تقصیرات را گردن دیگر بیاندازیم، آغاز کنیم به مواردی که ای اف سی اعلام نموده آنها را یکی یکی انجام دهیم. ده روز نمی توان کار خارق العاده ای کرد کما اینکه در این چند سال نشد انجام داد.

انتهای پیغام/

منبع: رکنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1576

به "درخشان: پرسپولیس تسلیم کار خوب دفاعی پدیده شد، لیگ قهرمانان آسیا؟ 10 روزه نمی توان معجزه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: پرسپولیس تسلیم کار خوب دفاعی پدیده شد، لیگ قهرمانان آسیا؟ 10 روزه نمی توان معجزه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید