راهنمای خرید برنزه کننده پوست

به گزارش مجله خزرکوه، اگر می خواهید پوست خود را در زیر نور آفتاب رنگی کنید؛ از بین لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع مختلفی از برنزه کننده های موجود در بازار به راهنمای خرید برنزه کننده پوست که در ادامه آمده است توجه داشته باشید. البته بسیاری از افراد ترجیح می دهند که پوست خود را با استفاده از نور مستقیم آفتاب تغییر رنگ دهند. این روش مزایا و معایب خاصی را دارد و باید بدانید که برنزه شدن با استفاده از نور آفتاب، احتمال ابتلا به بیماری های پوستی مثل خال، آفتاب سوختگی و … را افزایش می دهد. بنابراین به شما توصیه می شود تا از روش های مکملی که در ادامه می آید برای برنزه شدن استفاده کنید.

راهنمای خرید برنزه کننده پوست

مشاهده قیمت انواع برنز کننده

  • رنگ برنزی

رنگ های برنزه کننده فوراً ظاهر می شود و سریع هم از بین می رود. اگر برای برنز شدن عجله دارید با استفاده از رنگ به هدف خود می رسید.

  • ژل

اگر ژل موهای بدن زیادی دارید؛ ژل گزینه بسیار عالی است. به علاوه اگر مستعد ابتلا به بریدگی در صورت یا بدن خود باشید؛ ژل برنزه کننده به شما پیشنهاد می شود.

  • لوسیون

لوسیون ها در بین محصولات برنزه کننده، با اختصاص زمان 15 تا 20 دقیقه، طولانی ترین زمان را برای خشک شدن لازم دارند و در عوض بیشترین مرطوب کنندگی را برای پوست شما به ارمغان می آورند. لوسیون برنزه شدن تدریجی که ساده ترین روش برای برنزه شدن است را مهیا می سازد.

  • اسپری برنزه کننده

پمپ یا اسپری آئروسل برای برنز کردن حرفه ای در کمترین زمان ممکن مناسب است. شما می توانید پوست خود را فقط در یک یا دو دقیقه زنگی کنید.

  • موس برنزه

این مواد کرکی، از فرمول خوبی برای برنزه شدن برخوردارند چرا که علاوه بر قابلیت پخش فوق العاده در طی مدت زمان تقریبی پنج دقیقه به سرعت خشک می شوند.

  • دستمال مرطوب

در این روش کافی است با استفاده از دستمال و با حرکات کوچک و دایره ای بر روی بدن آن را برنزه کنید. این محصول دارای فرمول فوق العاده سبکی است که سریع خشک می شود. (از قلم نیاندازید که وقتی کارتان تمام شد دستان خود را با صابون بشویید!)

خرید انواع برنز کننده

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 734

به "راهنمای خرید برنزه کننده پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برنزه کننده پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید