تور سنگاپور ارزان: راهکاری برای جذب جهانگرد از سنگاپور به ایران

به گزارش مجله خزرکوه، ایسنا/ در ملاقات معاون جهانگردی با سفیر تازه ایران در سنگاپور، راهکاری برای جذب جهانگرد از سنگاپور به ایران مطرح شد.

تور سنگاپور ارزان: راهکاری برای جذب جهانگرد از سنگاپور به ایران

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

علی اصغر شالبافیان در ملاقات بهنام بلوریان گفت: اگرچه تعداد گردشگران ورودی از سنگاپور زیاد نیست، اما برقراری دیپلماسی گردشگری می تواند ضمن ایجاد شرایط برخورداری فعالان گردشگری هر دو کشور سبب ارتقای سطح همکاری ها و پیشگام شدن در توسعه سایر زمینه های ارتباطات باشد.

او با بیان اینکه ایجاد پل ارتباطی میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری هر دو کشور یکی از اقدامات مهم و بسترساز در ایجاد روابط بشمار می آید، اضافه کرد: برگزاری تور آشناسازی ابزاری تاثیرگذار برای این اقدام است که باعث درک عمیق فعالان بخش خصوصی و اصحاب رسانه دو کشور خواهد شد تا با بسط در لایه های تصمیم ساز، توسعه روابط در ابعاد مختلف محقق گردد.

شالبافیان بعلاوه خطاب به سفیر تازه جمهوری اسلامی ایران در کشور سنگاپور یادآور شد: در صورت معرفی افراد با زمینه های مساعد همکاری همچون اینفلوئنسرهای مسلمان و دعوت آنها به کشورمان می توانیم ورود به بطن جامعه و دست یابی به راهکارهای تاثیرگذار در بخش بازاریابی و تبلیغات گردشگری کشور را در این بازار بیابیم.

معاون گردشگری تمرکز بر ظرفیت های آموزشی را یکی دیگر از پل های ارتباطی میان گردشگری دو کشور ایران و سنگاپور دانست و گفت: وجود ظرفیت های آموزشی تخصصی در قالب کارگاه های آموزشی به صورت وبینار می تواند علاوه بر تبادل اطلاعات و به روزرسانی دانش گردشگری سبب شناخت دقیق و عمیق دو کشور از داشته های موجود گردد.

سفیر تازه جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور با تشریح ساختار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این کشور، نسبت به تسهیل روابط بویژه در بخش دیپلماسی گردشگری اعلام آمادگی کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1389

به "تور سنگاپور ارزان: راهکاری برای جذب جهانگرد از سنگاپور به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: راهکاری برای جذب جهانگرد از سنگاپور به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید