تور اروپا ارزان: سرمایه گذاری دو میلیارد یورویی اروپا برای توسعه فناوری های دیجیتال

به گزارش مجله خزرکوه، کمیسیون اروپا در قالب برنامه اروپای دیجیتال در مجموع دو میلیارد یورو را به توسعه انواع فناوری های دیجیتال اختصاص می دهد.

تور اروپا ارزان: سرمایه گذاری دو میلیارد یورویی اروپا برای توسعه فناوری های دیجیتال

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از یورواکتیو، سه بسته برای هزینه کردِ این مبلغ درنظر گرفته شده که به سرمایه گذاری در حوزه های هوش مصنوعی، امنیت سایری، ارتقای مهارت های دیجیتال و فضاهای داده مشترک اختصاص می یابند.

یکی از بسته ها نیز به صرف هزینه برای راه اندازی و نگهداری شبکه ای از قطب های نوآوری دیجیتال برای پشتیبانی از دیجیتالی شدن اروپا اختصاص دارد.

اروپا میخواهد از این طریق ظرف یک دهه آینده به اهداف خود برای دیجیتالی شدن دست یابد و بر چالش هایی که بر سر راه ایجاد حاکمیت سایبری وجود دارد، غلبه کند. مقامات کمیسیون اروپا قصد دارند طی سال های آینده در صورت لزوم مبالغ بیشتری برای تحقق این اهداف صرف نمایند.

بعلاوه قرار است این برنامه با دیگر برنامه های توسعه دیجیتال کمیسیون اروپا پیوند بخورد تا به شکل بهتری اجرایی گردد. انتظار می رود ظرف هفت سال آینده در مجموع 7.5 میلیارد یورو بودجه به توسعه حاکمیت دیجیتال در اروپا و افزایش رقابتی بودن این بازار اختصاص یابد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1455

به "تور اروپا ارزان: سرمایه گذاری دو میلیارد یورویی اروپا برای توسعه فناوری های دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: سرمایه گذاری دو میلیارد یورویی اروپا برای توسعه فناوری های دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید