سفر قریب الوقوع هیات آمریکایی به ترکیه برای آنالیز تآمین امنیت فرودگاه کابل

به گزارش مجله خزرکوه، خبرگزاری خبرنگاران- رسانه های ترکیه از سفر قریب الوقوع هیاتی از وزارت دفاع آمریکا به آنکارا برای آنالیز موضوع تآمین امنیت فرودگاه کابل خبر دادند.

سفر قریب الوقوع هیات آمریکایی به ترکیه برای آنالیز تآمین امنیت فرودگاه کابل

بهترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه خبری ان تی وی اظهار داشت: در پی اعلام عقب نشینی نیرو های آمریکایی از افغانستان و پس از ملاقات هفته گذشته رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با جو بایدن همتای آمریکایی اش در بروکسل و توافقات ضمنی اجرا شده میان دو رئیس جمهور، یک هیات کارشناسی از وزارت دفاع آمریکا به منظور آنالیز و گفتگو در مورد تآمین امنیت فرودگاه کابل 3 تیرماه به آنکارا سفر می نماید.

لازم به ذکر است؛ امنیت فرودگاه کابل از شش سال قبل به عهده نیرو های ناتوی مستقر در افغانستان است، در عین حال رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مورد تآمین امنیت فرودگاه کابل از سوی نیرو های ترکیه مستقر در افغانستان اعلام آمادگی نموده و خواهان حمایت دیپلماتیک و لجستیکی آمریکا از ترکیه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1295

به "سفر قریب الوقوع هیات آمریکایی به ترکیه برای آنالیز تآمین امنیت فرودگاه کابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر قریب الوقوع هیات آمریکایی به ترکیه برای آنالیز تآمین امنیت فرودگاه کابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید