شب تلخ بایرن در گلادباخ

به گزارش مجله خزرکوه، تیم فوتبال مونشن گلادباخ در هفته چهاردهم بوندس لیگا با پیروزی دو بر یک مقابل بایرن مونیخ از صدرنشینی اش در این رقابت ها دفاع کرد.

شب تلخ بایرن در گلادباخ

به گزارش خبرنگاران، در این بازی که درورزشگاه اختصاصی گلادباخ برگزار می شد بایرن مونیخ در نیمه نخست فزونی نسبی نسبت به میزبان داشت.

در نیمه دوم اشتباه مرگبار یان سومر دروازه بان سوئیسی گلادباخ باعث شد تا دروازه میزبان گگردده گردد.در دقیقه 49 شلیک نه چندان محکم ایوان پریشیچ با دفع ناقص دروازه بان گلادباخ درون دروازه این تیم جای گرفت.

بعد از این گل گلادباخ حملات گسترده خود را شروع کرد تا شب هودارانش تلخ نگردد.در دقیقه 60 ضربه کرنر جوناس هافمن با ضربه سر زیبای رامی بنزبینی مدافع چپ گلادباخ به گل اول میزبان منجر شد.

این نتیجه تا وقت های تلف شده بازی نیز پا برجا بود اما بی احتیاطی مدافعان بایرن مونیخ سرنوشت این بازی را تغیییر داد.در دقیقه 90 خطای خاوی مارتینز روی مهاجم پیشتاخته گلادباخ یک ضربه پنالتی را نصیب میزبان کرد.

البته مونیخی ها اعتقادی به این پنالتی نداشتند و به داور اعتراض کردند.برای زدن این ضربه سرنوشت ساز رامی بنزبینی بازیکن الجزایری گلادباخ انتخاب شد و این بازیکن علی رغم اینکه نویور جهت توپ را به خوبی تشخیص داده بود با ضربه ای محکم گل فزونی گلادباخ را درون دروازه حریف جای داد تا چهارمین شکست بایرن در این فصل رقم بخورد.

با این پیروزی گلادباخ با 31 امتیاز در صدر جدول بوندس لیگا باقی ماند.

لایپزیک نیز این هفته در بوندس لیگا سه بریک از سد هافن هایم گذشت تا با 30 امتیاز در صندلی دوم جدول باقی بماند.

درورزشگاه وست فالن دورتموند در پرگل ترین بازی هفته پنج برصفر دوسلدورف را از پیش رو برداشت تا همچنان تیم سوم جدول باشد.

  • هفته 13 بوندس لیگا؛ شروع ناموفق همکاری کلینزمان و هرتابرلین
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 134

به "شب تلخ بایرن در گلادباخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب تلخ بایرن در گلادباخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید