شرایط کار در عمان چگونه است ، مشاغل مورد احتیاج در عمان

به گزارش مجله خزرکوه، عمان روزانه در حال توسعه و پیشرفت است ، بعلاوه از لحاظ تجاری و بازرگانی رو به شد است .کمبود نیروی متخصص و ماهر طی سالهای اخیر مشهود بوده است در نتیجه کشور عمان تصمیم به استخدام نیروی خارجی گرفته است .

شرایط کار در عمان چگونه است ، مشاغل مورد احتیاج در عمان

متقاضیان خارجی به موجب شرایط مالی امن ، پایین بودن نرخ بیکاری و ارزش بالای ارزی ، خواستار مهاجرت و دریافت ویزای این کشور هستند. جویا شدن از شرایط کار در عمان و دریافت ویزای کاری از دغدغه های متقاضیانی است که قصد مهاجرت به عمان را دارند.

ساعت کاری در عمان

نرخ پایین بیکاری که در کشور عمان حاکم است سبب شده تا شما راحت تر کار متناسب با تخصص خود را پیدا کنید. ساعت کاری بطور میانگین روزی 8 تا 10 ساعت در هفته است و به طور تقریبی شما 40 تا 48 ساعت در هفته فعالیت دارید.

شرایط کاری متقاضی

شرایطی که میبایست در کار خود لحاظ کنید و ملزم به داشتن آن هستید به شرایط شرکت و نوع شغلی که انتخاب میکنید علاوه بر قوانینی که در عمان وجود دارد ، بستگی دارد.

شرایط کلی ای که برای دریافت کار در عمان میبایست مد نظر داشته باشید شامل:

  • دارا بودن مدرک کارشناسی برای مشاغلی که تحصیلات در ان ضرورت دارد
  • مدرک مرتبط با عنوان شغلی
  • داشتن دو سال تجربه کاری مرتبط
  • دعوت نامه از سوی کار فرمای عمانی
  • شرایط سنی 20 تا 40 به استثناء رشته های پزشکی

نرخ بیکاری در عمان

هنگامی که کشوری را برای مهاجرت کاری انتخاب میکنید میبایست نرخ بیکاری را در ان مدنظر قراردهید و اطلاعات دقیقی در این خصوص کسب کنید . این اطلاعات میتواند به شما در مورد انتخاب شغلی که مدنظر دارید یاری شایانی کند . نرخ بیکاری بیانگر اقتصاد ان کشور است از طرفی قدرت مالی و توسعه صنایع را نیز میتوان آنالیز کرد . با این تفاسیر باید گفت که نرخ بیکاری در عمان پایین است و با توجه آمار به دست امده این کشور احتیاجمند نیروهای متخصص در بعضی مشاغل میباشد.

مالیات در عمان

مالیات در عمان هرچند کم ولیکن در زمینه های متفاوت دریافت میشود. بطور مثال شرکت های بومی وخارجی که دایما فعالیت دارند 15 درصد مالیات پرداخت میکنند ، از طرفی مالیات بر عایدی کارگران که فقط 7 درصد میباشد مختص شهروندان عمان است و شامل اتباع خارجی نمیشود.

افرادی که به عمان مهاجرت میکنند در صورتیکه هر فعالیتی داشته باشند که بیانگر خدمات مشخصی در مورد یک کسب و کار باشد ملزم به پرداخت مالیات هستند . از سال 2016 بر طبق توافق نامه مشترک مالیاتی که هر 6 کشور عضو خلیج فارس انرا امضاء کردند یک سیستم مالیاتی ارزش افزوده به مقدار 5 درصد لحاظ شد.

مشاغل مورد احتیاج در عمان

چنانچه قصد مهاجرت کاری به عمان را دارید داشتن مدرک فنی و یا اکادمیک در دریافت ویزای کاری به شما یاری میکند.

در جدول زیربه طور خلاصه بعضی از مشاغلی که در عمان مورد احتیاج است ذکر شده، درصورت دریافت اطلاعات از دیگر مشاغل و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.

فناوری آی تیاداریفراوری و فنیپزشکیفروش و یازاریابی
مهندسی کامپیوترکارمند ادارینقاشی ساختماندندان پزشکیبازرگانی
مهندسی نرم افزارمشاور مدیریتمدیر فراوریاورژانسبازاریابی
مهندسی سخت افزارمتصدی شبکهمهاندار هواپیماپرستاریبازاریابی ایمیل
مهندس آی تیکارشناس آموزشیکابینت سازمامائیدیجیتال مارتکینگ
مهندسی شبکهمسئول خریدلوله کشرادیولوژی-

در این جا سعی کردیم یه سری اطلاعات کلی در مورد شرایط کار در عمان به شما ارایه بدیم چنانچه احتیاجمند دریافت اطلاعات بیشتر هستید جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران زند آرتا تماس بگیرید.

موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در 10 کشور دنیا، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزان میباشد

بـرای مشاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(20 خط) 1100 8853 - 021

منبع: فوت و فن
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1774

به "شرایط کار در عمان چگونه است ، مشاغل مورد احتیاج در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کار در عمان چگونه است ، مشاغل مورد احتیاج در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید