شزنی: آینده من در دستان ونگر است

به گزارش مجله خزرکوه، دروازه بان لهستانی تیم رم ایتالیا خاطرنشان کرد آینده او در دستان آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال واقع شده است.

شزنی: آینده من در دستان ونگر است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان وویچخ شزنی، دروازه بان لهستانی که در فصل جاری به صورت قرضی از آرسنال راهی رم ایتالیا شد|، درباره آینده خود گفت: آینده من در دستان آرسن ونگر است و علاقه مندم بدانم این مسئله چگونه پیش خواهد رفت. من تمام دوران فوتبالم از سن 16 سالگی را در اختیار او قرار داده بودم. خوشحالم که دو باشگاه قدرتمند می خواهند مرا برای خود حفظ نمایند.

وی در ادامه گفت: من مدیون اسپالتی هستم، زیرا او باعث شد تا اطمینان زیادی به خودم پیدا کنم. با گارسیا، سرمربی پیشین تیم رم هم هیچ گونه مسئله ای نداشتم اما اسپالتی تاثیر عمیقی در پیشرفت من ایفا کرد. وقتی که شما با یک مربی احساس پیوند می کنید، راحت تر کار خواهید کرد.

شزنی، دروازه بان لهستانی در 19 بازی فصل جاری سری A ایتالیا درون دروازه تیم آاس رم نهاده شد و در 7 بازی نیز گلی دریافت نکرد. نمایش درخشان او باعث شد تا باشگاه آرسنال تصمیم بگیرد شزنی را برای فصل آینده دوباره به لندن فرا خواند اما سران باشگاه رم قصد دارند تا با ارائه پیشنهاد نجومی این دروازه بان لهستانی را به صورت قطعی خریداری نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 301

به "شزنی: آینده من در دستان ونگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شزنی: آینده من در دستان ونگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید