ضوابط موافقتنامه های سطح خدمات پستی ابلاغ شد

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این مصوبه که با هدف تضمین کیفیت خدمات و هزینه عدم اجرای تعهدات در شبکه های پستی و رعایت حقوق مشتریان در اردیبهشت امسال تصویب شده بود با امضای دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای اجرا به اپراتورهای پستی ابلاغ شد.

ضوابط موافقتنامه های سطح خدمات پستی ابلاغ شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ عصر نو بیشتر بدانید.

تعهدات خدمات پایه و غیر پایه پستی ثبتی داخله و خارجه، غرامت تأخیر در توزیع، آسیب دیدگی یا مفقودی، ساز و کارهای پرداخت جریمه از موضوعاتی است که در این مصوبه پیش بینی شده است.

بر اساس مصوبه 318 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه ارائه خدمات پستی موظف هستند همزمان با آغاز ارائه خدمات، سامانه ای برای میزان گیری پارامترهای کیفیت شامل مدت زمان سیر مرسوله، غرامت، نحوه پیگیری و ثبت شکایات برای خدماتی که در موافقتنامه سطح سرویس (SLA) با مشتری درج شده است، راه اندازی نمایند.

موافقت نامه سطح خدمات (SLA)، موافقتنامه ای است که بین دارنده پروانه و مشتری به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات معین شده شامل کیفیت سطح خدمات، نحوه میزان گیری، تخطی از سطح خدمات و ضمانت نامه های اجرایی تنظیم می گردد و مسئولیت اجرای آن به عهده دارنده پروانه اپراتوری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1263

به "ضوابط موافقتنامه های سطح خدمات پستی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضوابط موافقتنامه های سطح خدمات پستی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید