ظرفیت سرمایه گذاران خارجی در حوزه گردشگری مغفول مانده است

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران، عبدالوهاب سهل آبادی عصر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری کنفرانس بین المللی برند ملی گردشگری ایران که در اصفهان برگزار می گردد، گفت: بنا به گفته کارشناسان گردشگری اغلب توریست هایی که به ایران سفر نموده اند با رضایت و خرسندی به کشور خود بازگشته اند.

ظرفیت سرمایه گذاران خارجی در حوزه گردشگری مغفول مانده است

از سفر با قیمت تور سفر به کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری ایران باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد، تاکید نمود: کشورهای دیگر علاقه مند به سفر به ایران و بسیاری از شهرهای اروپایی علاقه مند برای مذاکرات در زمینه ایجاد ارتباط گردشگری با ایران هستند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید نمود: همچنین سرمایه گذران جهان آماده و علاقه مند به سرمایه گذاری در کشور ایران و به ویژه اصفهان هستند که نباید از این ظرفیت عظیم غافل شویم.

عقد قراداد شرکتی خارجی برای سرمایه گذاری گردشگری در سمیرم

وی ادامه داد: اخیرا اتفاق مهمی در ارتباط با گردشگری شهرستان های اصفهان رخ داد و یک شرکت خارجی در سمیرم با همکاری سرمایه گذاران ایرانی در زمینه گردشگری، قراردادی امضا کرد.

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در با ارتباط با تهدید آمریکا به اینکه به گردشگرانی که به ایران سفر نمایند ویزای سفر به آمریکا داده نخواهد شد و تهدید برای گردشگری ایران گفت: این گونه دشمنی ها با ایران سبقه دیرینه دارد و از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون به شیوه های مختلف ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه پس از هشت سال جنگ تحمیلی پس از پیروزی انقلاب در مقطع کنونی نیز دشمنان جنگ مالی را مردم ایران تحمل نموده اند، ادامه داد: بر این اساس معتقدم دولت باید بیشترین قدردانی را از مردمی داشته باشد که همان گونه که در حوزه جنگ فیزیکی ایستادگی مردند امروز نیز در برابر مسائل مالی مقاومت خوبی داشتند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه با فعالیت های دولت تدبیر و امید در مباحث سیاسی امروز ایران هسته ای را به رسمیت شناخته اند، توضیح داد: دشمنی با ایران همچون گذشته ادامه خواهد داشت و دشمنان سعی می نمایند جلوی پشرفت ما را می گیرند و به یقین کشور ما نیز راهکارهایی برای مقابله دارد.

وی اضافه نمود: اتاق بازرگانی اصفهان اعلام می نماید که آماده هر نوع همکاری در باب صنعت گردشگری با مجمع گردشگری و میراث فرهنگی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 246

به "ظرفیت سرمایه گذاران خارجی در حوزه گردشگری مغفول مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت سرمایه گذاران خارجی در حوزه گردشگری مغفول مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید