غفاری: شروع برنامه های انتخاباتی تشکل های دانشجویی پس از تعطیلات نوروز ، دانشگاه ها نهایت همکاری را دانشجویان داشته باشند خبرنگاران

به گزارش مجله خزرکوه، معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: برنامه ها و نشست های تشکل های دانشجویی با موضوع انتخابات پس از تعطیلات نوروز شروع خواهد شد.

غفاری: شروع برنامه های انتخاباتی تشکل های دانشجویی پس از تعطیلات نوروز ، دانشگاه ها نهایت همکاری را دانشجویان داشته باشند خبرنگاران

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد برنامه های انتخاباتی در دانشگاه ها گفت: در حال حاضر دستورالعملی را آماده کردیم که به دانشگاه ها ارسال شود. جلساتی نیز با معاونان فرهنگی دانشگاه ها داشتیم و پیش بینی هایی انجام شده، اما باید دید شرایط به چه صورت خواهد بود.

غفاری ادامه داد: آنچه که به صورت معین می توان گفت اینکه از دانشگاه ها می خواهیم که تمام امکاناتی را که در اختیار دارند، به دانشجویان اختصاص دهند و در جایی که باید مجوز هایی صادر شود نهایت همکاری را با دانشجویان داشته باشند و با برگزاری نشست های دانشجویی باعث افزایش مشارکت در انتخابات شوند.

معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: برنامه های دانشگاه ها پس از تعطیلات نوروز شروع می شود و اگرتجربه سال های قبل را در نظر بگیریم برگزاری برنامه هایی با موضوع انتخابات معمولا در دانشگاه های عظیم بیشتر است، ولی دانشگاهی را نداریم که در این خصوص برنامه ای نداشته باشند، اما تعداد برمی شود به تعداد تشکل ها و برگزاری آن هم بسیار مهم است که باید فضا، فضای رقابتی باشد و طبعا تحرک در دانشگاه ها و در نتیجه مشارکت درانتخابات افزایش خواهد یافت.

وی در مورد حمایت وزارت علوم از تشکل های دانشجویی گفت: در شورای مرکزی نظارت بر تشکل های توصیه کردیم که نهایت همکاری را با تشکل های دانشجویی داشته باشند و نشست هایی که با معاونان فرهنگی داشتیم که یکی از توصیه ها این است که برای افزایش مشارکت در انتخابات با مجموعه تشکل های دانشجویی همکاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1097

به "غفاری: شروع برنامه های انتخاباتی تشکل های دانشجویی پس از تعطیلات نوروز ، دانشگاه ها نهایت همکاری را دانشجویان داشته باشند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفاری: شروع برنامه های انتخاباتی تشکل های دانشجویی پس از تعطیلات نوروز ، دانشگاه ها نهایت همکاری را دانشجویان داشته باشند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید