نحوه برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد

به گزارش مجله خزرکوه، آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401، ساعت 8:30 صبح روز جمعه 22 مهر در 31 شهرستان برگزار می شود.

نحوه برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد

داوطلبان برای مشاهده پرینت کارت جلسه می توانند روز سه شنبه 19 مهر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلب، پرونده یا کد پیگیری مورد نیاز، پیروز به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، ضروری است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و معین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، و یا شماره داوطلب شما چه به صورت عددی یا به صورت حروف ناخوانا باشد، ضروری است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ج به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه برطرف نقص مراجعه کند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس باشد یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله فاقد مُهر بودن، واضح نبودن عکس و یا اشتباه بودن عکس است، ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ج به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه برطرف نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می شود. سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که از طریق خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه مورخ 1401/07/21 صبح ها از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر ها از ساعت 14:00 الی 17:00 در واحد برطرف نقص حوزه مربوطه مستقر است. متاضیان شرکت در آزمون برای اطلاع از باجه های برطرف نقص کارت می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه نمایند.

خبرنگاران علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1696

به "نحوه برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نحوه برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید