فرناندز: هنوز تیم ملی هندبال بزرگسالان بسته نشده است، بازیکنان باید همواره در اوج آمادگی باشند

به گزارش مجله خزرکوه، سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران گفت: فرصتی برای بازیکنان تیم ملی امید فراهم شده تا با نشان دادن پتانسیل و توانایی خود در تیم ملی الف حاضر شوند.

فرناندز: هنوز تیم ملی هندبال بزرگسالان بسته نشده است، بازیکنان باید همواره در اوج آمادگی باشند

به گزارش خبرنگاران، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان ایران امروز (سه شنبه) از اردوی تیم ملی هندبال امید ملاقات کرد و خطاب به بازیکنان اظهار کرد: در حال حاضر 40 تا 45 بازیکن در اردوهای تیم ملی الف و ب حضور دارند که تمام این بازیکنان در سطح بالای هرم هندبال ایران قرار دارند.

فرناندز اضافه کرد: فرصتی برای بازیکنان تیم ملی ب فراهم شده که با نشان دادن پتانسیل و توانایی خود در تیم الف حضور داشته باشند. چون هنوز تیم الف بسته نشده و درهای تیم به روی همه بازیکنان باز است.

سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران ادامه داد: بازیکنان باید زیرنظر مربیان خود کار خود را به نحوی ادامه بدهند که همواره در اوج آمادگی باشند و بتوانند خود را به مربیان ثابت نمایند.

حمیدرضا عزتی، دبیر فدراسیون هندبال هم در این ملاقات گفت: تیم ملی هندبال بزرگسالان الف و ب مکمل یکدیگرند و هر کسی پتانسیل لازم را داشته باشد و در تمرینات خوب ظاهر گردد، به تیم ملی الف دعوت می گردد و برعکس این موضوع هم صادق است.

وی با بیان اینکه لباس مقدس تیم ملی هندبال باید برای تک تک بازیکنان بسیار مهم باشد، اعلام کرد: تیم ملی ب پشتوانه تیم ملی الف است و نگاه فدراسیون به هر دو تیم ملی یکسان است. تیم ملی الف و ب فردا و آدینه دو بازی تداکاتی برگزار می نمایند و قطعا اگر بازیکنان در بازی فردا و آدینه توانایی خود را نشان دهند، از دید مانوئل مونتایا فرناندز دور نمی ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1362

به "فرناندز: هنوز تیم ملی هندبال بزرگسالان بسته نشده است، بازیکنان باید همواره در اوج آمادگی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندز: هنوز تیم ملی هندبال بزرگسالان بسته نشده است، بازیکنان باید همواره در اوج آمادگی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید