فیلم ، لو رفتن تصاویر گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ

به گزارش مجله خزرکوه، دیجیاتو نوشت: گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ در تاریخ 12 بهمن ماه معرفی خواهند شد و اکنون ویدیویی منتشر شده است که ظاهر آن را نشان می دهد.

فیلم ، لو رفتن تصاویر گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ

گلکسی S23 اولترا اکنون قبل از معرفی رسمی در تاریخ 12 بهمن ماه، اولین نمایش واقعی خود را انجام داده است. گوشی پرچمدار سامسونگ به وسیله یک فروشگاه خرده فروشی در نیکاراگوئه به نمایش گذاشته شده که طراحی و بعلاوه تست زوم اولیه دوربین آن را نشان می دهد.

درحالی که سامسونگ کوشش نموده است تا قبل از معرفی رسمی، از انتشار اطلاعات تازه درباره آن جلوگیری کند، بیشتر جزئیات مربوط به گلکسی S23 اولترا در هفته های گذشته به بیرون درز نموده است. بعلاوه اکنون برای اولین بار نسخه ای از این دستگاه در ویدیوهایی به نمایش گذاشته شده که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

این گوشی ها هم اکنون در فروشگاه خرده فروشی به نمایش گذاشته شده اند و به نظر می رسد برای فروش آماده هستند. بعلاوه به وسیله برنامه دوربین، فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و حالت عکاسی 200 مگاپیکسلی آن نیز تأیید شده است.

تست زوم دوربین گلکسی S23 اولترا

ویدیوی دوم به زوم گلکسی S23 اولترا مربوط می گردد که در آن کاربری با استفاده از پرچمدار آینده سامسونگ درحال تست زوم 100 برابری آن است. در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده که می توانید آن را در ادامه دیدن کنید، کاربر می تواند با استفاده از این قابلیت، بالای یک کوه بسیار بلند را دیدن کنید.

علاوه بر این موارد، همین فروشگاه خرده فروشی تصاویری را از جعبه های گلکسی S23 پلاس نیز به اشتراک گذاشته است. می توان انتظار داشت که به زودی ویدیوهای مشابهی از این نسخه از پرچمدار آینده سامسونگ منتشر گردد.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی S23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 استفاده می نماید. این گوشی نمایشگر 6.8 اینچی از نوع داینامیک امولد 2x با رزولوشن 1440p دارد و با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می گردد.

پرچمدار سامسونگ در پنل پشتی از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین تله فوتو با امکان زوم 3 و 10برابری و یک دوربین فوق عریض بهره می برد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی خواهد گرفت که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1746

به "فیلم ، لو رفتن تصاویر گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم ، لو رفتن تصاویر گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، لو رفتن تصاویر گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید