لباس های 80 یورویی با عکس های فتوشاپی مهدی طارمی!

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران: باشگاه پورتو چند روزی می گردد که پیراهن های اول و دومش برای فصل پیش روی رقابت های فوتبال را معرفی نموده است. نکته عجیب درباره معرفی این پیراهن اینکه برخلاف چندستاره پورتو از جمله پپه، خبری از مهدی طارمی در رونمایی رسمی از این پیراهن ها نیست.

لباس های 80 یورویی با عکس های فتوشاپی مهدی طارمی!

به گزارش خبرنگاران، پیراهن های تازه باشگاه پورتو جذابیت بصری قابل توجهی دارد که می تواند در زمره پیراهن های زیبای فصل آینده قرار بگیرد با این حال اینکه چرا تا به حال این پیراهن ها به صورت رسمی به وسیله مهدی طارمی معرفی نشده نکته عجیبی است.

طارمی مهاجم اصلی پورتو در فصل پیش رو خواهد بود؛ موسی مارگا این تیم را ترک نموده و پورتو حالا باید به فکر زوجی برای طارمی در خط حمله باشد. با وجود تاثیرگذاری زیاد مهدی در ترکیب پورتو، اما در سایت رسمی این باشگاه خبری از مهدی طارمی با پیراهن اصلی نیست!

اظهارنظر طارمی موجود است، عکسش نه!

نکته ای که در این میان شرایط را پیچیده تر می نماید این است که اظهار نظر مهدی طارمی درباره طراحی پیراهن های تازه موجود است. او از طراحی پیراهن باشگاه به ویژه پیراهن دوم پورتو تعریف و تمجید نموده و آن را نشانگر سنت و پیشینه باشگاه توصیف نموده است. مهدی طارمی بعلاوه گفته مطمئن است طرفداران باشگاه این پیراهن را دوست خواهند داشت. البته که حتی با وجود چنین اظهارنظری باز هم عکسی رسمی از مهدی طارمی با پیراهن های تازه موجود نیست. به نظر می رسد پورتو این پیراهن را زمانی رونمایی نموده که مهدی طارمی در بحرین به همراه تیم ملی مشغول بازی کردن در مرحله انتخابی جام جهانی بوده است؛ وگرنه هیچ علت دیگری برای اینکه مهدی طارمی در مراسم معارفه پیراهن تازه نباشد وجود ندارد. البته شاید باشگاه پورتو همه تصاویر را منعکس ننموده که این مورد هم خودش جای بحث دارد، چون با توجه به کیفیت بازی مهدی طارمی، طبیعتا طرفداران زیادی دوست دارند پیراهن او را داشته باشند.

عکس های فوتوشاپی مهدی طارمی با پیراهن تازه!

نکته عجیب در این بین، معرفی پیراهن تازه پورتو به وسیله مهدی طارمی با عکس های فوتوشاپی است! آنطور که تصاویر نشان می دهد، مشخصا چهره مهدی طارمی با پیراهن تازه پورتو تصویرسازی شده و هیچ شباهتی به عکس هایی که دیگر بازیکنان پورتو با پیراهن تازه گرفته اند ندارد. اینکه چنین عکس هایی به وسیله باشگاه پورتو منتشر شده یا به وسیله طرفداران به انتشار گذاشته شده هم از آن نکاتی است که فعلا نمی گردد پاسخ روشنی برایش داشت.

پیراهن های 80 یورویی

به هرحال چه با مهدی و چه بدون مهدی، پیراهن های تازه باشگاه پورتو رونمایی شده و همانطور که اسم شد پیراهن های زیبایی هستند. در سایت باشگاه پورتو ورژن طرفداران این پیراهن ها قیمتی 80 یورویی خورده که البته برای اعضای ثابت باشگاه شامل تخفیف هم شده و تا 72 یورو قابل فروش است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1249

به "لباس های 80 یورویی با عکس های فتوشاپی مهدی طارمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس های 80 یورویی با عکس های فتوشاپی مهدی طارمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید