ماجرای عکس پل چوبی منتشر شده در فضای مجازی

به گزارش مجله خزرکوه، عکسی در فضای مجازی با عنوان شرایط رفتن به مدرسه دانش آموزان یکی از روستاهای دشتیاری چابهار در حال گردش است.

ماجرای عکس پل چوبی منتشر شده در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، عکسی در فضای مجازی با عنوان شرایط رفتن به مدرسه دانش آموزان یکی از روستاهای دشتیاری چابهار در حال گردش است که عکس مربوط به منطقه دشتیاری چابهار نیست.

جمشید سارانی، بخشدار بخش دشتیاری چابهار در این خصوص گفت: این عکس برای نخستین بار در یکی از گروه های فضای مجازی کشور پاکستان منتشر و پخش شده و مربوط به یکی از روستاهای ایالات سِند در این کشور است و در واقع نه تنها مربوط به دشتیاری، بلکه مربوط به ایران نیست.

وی اضافه کرد: در دو روستای بخش مرکزی شهرستان چابهار این شرایط را در زمانی که رودخانه ها پر آب می گردد برای چند روزی می توان مشاهده کرد، اما این عکس مربوط به این مناطق و مردمانش نیست.

سارانی توضیح داد: مدارس دشتیاری از روز پنج شنبه 14 آذر ماه تا یک شنبه 17 آذر ماه جاری به دلیل پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا تعطیل بوده امروز نیز بر اساس اعلام ستاد بحران با توجه به بارندگی ها و احتمال آبگرفتگی معابر، مدارس چابهار و کنارک تعطیل اعلام شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 140

به "ماجرای عکس پل چوبی منتشر شده در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عکس پل چوبی منتشر شده در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید