محرمی در رده دوم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا، بیت سعید در صندلی ششم است

به گزارش مجله خزرکوه، دو بازیکن تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در بین برترین بازیکنان این هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

محرمی در رده دوم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا، بیت سعید در صندلی ششم است

با تور مالزی سنگاپور بالی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه بازی های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با مشارکت اسپانسر خود یعنی تویوتا اقدام به معرفی رجحانن بازیکنان این هفته این رقابت ها کرد که بر این اساس تیراسیل دانگدا از تیم موانگتانگ یونایتد تایلند با کسب 8.3 امیتاز در رده نخست این فهرست ایستاده است. او در شکست 3 بر یک خانگی تیمش برابر کاوازاکی فرونتاله ژاپن یک گل به ثمر رساند و 36 پاس سالم به هم تیمی هایش داد.

صادق محرمی، دفاع راست تیم فوتبال پرسپولیس هم با کسب 8.2 امتیاز در صندلی دوم رده بندی رجحانن بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا نهاده شد. مدافع سرخپوشان در تساوی بدون گل مقابل لخویا عملکرد قابل توجهی داشت و 40 پاس سالم هم برای هم تیمی هایش ساخته و پرداخته کرد.

کیم هو جون، دروازه بان تیم ججو یونایتد کره جنوبی هم با کسب 8.1 امتیاز رده سوم این رده بندی را به خود اختصاص داد. او در بازی مقابل اوراوا رِد دایموندز ژاپن که تیمش به رجحان 2 بر صفر رسید، 8 بار دروازه اش را از باز شدن نجات داد و 33 پاس سالم هم به هم تیمی هایش داد.

حسن بیت سعید، مهاجم تیم استقلال خوزستان هم که در شکست 2 بر یک این تیم مقابل الهلال عربستان یک گل به ثمر رساند و 27 پاس سالم به هم تیمی هایش داد نیز صندلی ششم این رده بندی را به خود اختصاص داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 205

به "محرمی در رده دوم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا، بیت سعید در صندلی ششم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرمی در رده دوم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا، بیت سعید در صندلی ششم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید