معاینه مسافران ایرانی در فرودگاه های ترکیه از فردا ، مسئله ای در پرواز های اروپایی نداریم

به گزارش مجله خزرکوه، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مسئله ای در انجام پرواز های اروپایی نداریم، گفت: طبق اعلام کشور ترکیه از فردا مسافران ایرانی در فرودگاه های این کشور پیش از گیت گذرنامه معاینه می شوند.

معاینه مسافران ایرانی در فرودگاه های ترکیه از فردا ، مسئله ای در پرواز های اروپایی نداریم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزا کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مقصود اسعدی سامانی در تشریح آخرین شرایط پرواز های بین المللی کشورمان گفت: در حال حاضر هیچ مسئله ای در انجام پرواز های اروپایی نداریم.

وی اضافه نمود: در پرواز های عراق ویزا برای مسافران ایرانی صادر نمی گردد و پرواز ها بدون مسافر ایرانی انجام می گردد، البته اتباع عراقی مقیم ایران می توانند با پرواز های ما به عراق سفر نمایند، اما در فرودگاه مقصد معاینه و احتمالا قرنطینه می شوند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: همچنین کشور کویت نیز اعلام نمود که همه پرواز های خود به ایران را لغو نموده و اجازه انجام پرواز های شرکت های هواپیمایی ما را به آن کشور نمی دهد.

اسعدی سامانی اضافه نمود: استانبول نیز اعلام نموده است که از فردا مسافران ایرانی در فرودگاه استانبول پیش از گیت گذرنامه معاینه می شوند و مسافران ایرانی قبل از ورود به ترکیه در فرودگاه های این کشور از فردا معاینه خواهند شد.

وی درباره پرواز های افغانستان گفت: فعلا در این مورد مسئله ای وجود ندارد و پرواز ها انجام می گردد.

* تقاضای سفر های داخلی ناشی از کرونا کاهش یافت

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه موضوع بیماری کرونا و شیوع محدود آن در پرواز های داخلی ما نیز تاثیر گذاشته است، گفت: تعداد مسافران پرواز های داخلی و تقاضای سفر تا اندازه ای کاهش داشته است.

بنا براین گزارش از حدود دو روز پیش موضوع شیوع محدود بیماری کرونا در کشور ما مطرح شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 234

به "معاینه مسافران ایرانی در فرودگاه های ترکیه از فردا ، مسئله ای در پرواز های اروپایی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاینه مسافران ایرانی در فرودگاه های ترکیه از فردا ، مسئله ای در پرواز های اروپایی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید