معرفی هتل ایزمایلو دلتا مسکو ، 4 ستاره

به گزارش مجله خزرکوه، هتل ایزمایلو دلتا مسکو | Izmailovo Delta Hotel

یکی از هتل های 4 ستاره و معروف شهر مسکو، هتل ایزمایلو دلتا مسکو است که دسترسی بسیار خوبی به مرکز این شهر دارد. به طور مثال دسترسی این هتل به ایشتگاه مترو پارتیسنسایا تنها 300 متر است. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه بین المللی شرمتیوو نیز مناسب است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات و امکانات هتل ایزمایلو دلتا مسکو را به اتفاق یکدیگر مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل ایزمایلو دلتا مسکو ، 4 ستاره

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

برای آشنایی با دیگر هتل های خوب مسکو پیشنهاد می کنیم تا مطلب معرفی بهترین هتل های مسکو را مورد مطالعه قرار دهید.

خدمات رفاهی هتل ایزمایلو دلتا مسکو

امکانات این هتل 4 ستاره هم برای کسانی که خانوادگی و به قصد تفریح و سیاحت به این شهر سفر می نمایند و هم کسانی که برای مقاصد تجاری به مسکو می آیند، مناسب است. در این هتل می توانید در تمامی اتاق ها از تخت خواب های راحت، تلوویزیون های صفحه تخت که همبه شبکه های کابلی و هم ماهواره ای وصل می شوند، حمام اختصاصی، اتاق هایی با عایق صدا، سیستم سرمایش و گرمایش مخصوص، لابی عظیم و مشترک، اینترنت پر سرعت در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی هتل، فروشگاه مخصوص فروش سوغاتی، روزنامه روز و امکاناتی از این قبیل را در اختیار مسافرانش می گذارد.

البته نباید از این بگذریم که در این هتل گروه هایی که با انگیره های تجاری سفر می نمایند می توانند تا امکان استفاده از وسایلی همچون دستگاه فکس، اتاق کنفرانس و یا وسایلی از این قبیل که مخصوص کار است، بهره مند شوند. تنها کافی است که با هتل در زمان رزرو هتل و یا قبل از آن هماهنگ نمایند. در این هتل نمی توانید با خود حیوان خانگی به همراه داشته باشید. برای استفاده از دخانیات هم می توانید به اتاق های مخصوص هتل ایزمایلو دلتا مسکو مراجعه نمایید.

در این هتل علاوه بر این که ورود و خروج مسافران به سرعت انجام می پذیرد، پذیرش هم به صورت 24 ساعته و به سرعت انجام می گردد.

همچنین در این هتل برای مسافرانی که به قصد سیاحت به مسکو آمده اند، میز مخصوص خدمات تور و گردشگری را تهیه دیده است. در مجموع برای رزرو هتل مسکو اگر به سراغ این هتل آمدیدی، بهترین امکانات را خواهید داشت.

در این هتل استفاده از خدمات شاتل تا به بعضی از جاذبه های معروف مسکو برای مسافرین در صورت احتیاج هم به صورت رایگان و هم با هزینه موجود است. در این هتل کارکنان به زبان های انگلیسی، روسی، آذربایجانی، ترکی و عربی صحبت می نمایند. همچنین در این هتل باید بدانید که خدمات اتاق به صورت روزانه انجام می پذیرد. اما این را به یاد داشته باشیدکه خدماتی همچون اتوشویی و خشکشویی دارای هزینه های جداگانه هستند.

دستگاه خودپرداز، خدمات نگهداری از بچه ها، بالابر و خدماتی از این قبیل در این هتل نیزموجود است.

ضمناً یادتان نرود که برای تحویل اتاق تا ساعت 14 و برای تحویل آن از ساعت 12 ظهر باید اقدام نمایید.

برای دیدن دیگر خدمات هتل ایزمایلو دلتا مشکو، اینجا کلیک کنید

امکانات تفریحی هتل ایزمایلو دلتا مسکو

در این هتل می توانید از خدمات استخر، جکوزی، سونا، حمام ترکی، سولاریوم، مرکز تناسب اندام، بولینگ، استخر توپ ها استفاده نمایید.

رستوران و کافه هتل ایزمایلو دلتا مسکو

  • رستوران Московский : در این رستوران انواع غذاهای روسی و اروپایی درمنوی این رستوران وجود دارد.این رستوران به صورت بوفه است وهر چه را که بخواهید می توانید تا در اختیار خود داشته باشید.
  • رستورانМихаил Светлов : در این رستوران انواع غذاهای محلی واصیل روسی و اروپایی را به صورت بوفه استفاده نمایید.

امکانات اتاق های هتل ایزمایلو دلتا مسکو

اتاق های هتل ایزمایلو دلتا مسکو ساده و آرامش بخش است. سیستم تهویه و سرمایش گرمایش اتومات، تخت های استاندارد، رخت خواب های تمیز، دسترسی به اینترنت وای فای پر سرعت، منوی مخصوص بالش، تلویزیون، سرویس مخصوص حمام، مینی یخچال و دیگر امکاناتی که برای راحتی هر فردی ضروری است، قرار گرفته است. توجه داشته باشید که به هر سرویس ویژه و اضافی که احتیاج داشته باشید می توانید تا از پذیرش هتل آن را درخواست نمایید و البته هزینه آن را جداگانه بپردازید.

انواع اتاق های هتل ایزمایلو دلتا مسکو

اتاق های پرمیوم توئین

  • مساحت: 21 متر
  • توضیحات: این اتاق های مناسب دو عظیمسال هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. 2 تخت عظیم دو نفره در این اتاق ها موجود است.

اتاق های دابل

  • مساحت: 21 متر
  • توضیحات: این اتاق های مناسب دو عظیمسال هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. 1 تخت 2 نفره عظیم در این اتاق ها موجود است.

اتاق های سوپریور

  • مساحت: 21 متر
  • توضیحات: این اتاق های مناسب دو عظیمسال هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. 1 تخت 2 نفره عظیم در این اتاق ها موجود است.

اتاق های دوبلکس استاندارد

  • مساحت: 21 متر
  • توضیحات: این اتاق های مناسب دو عظیمسال هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. 1 تخت 2 نفره عظیم در این اتاق ها موجود است.

اتاق 2 نفره استاندارد

  • مساحت: 21 متر
  • توضیحات: این اتاق های مناسب دو عظیمسال هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. 2 تخت 1 نفره عظیم در این اتاق ها موجود است.

اتاق 2 نفره سوپریور

  • مساحت: 21 متر
  • توضیحات: این اتاق های مناسب دو عظیمسال هستند. برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات، وسایل بهداشتی نیز موجود است. 1 تخت 2 نفره عظیم در این اتاق ها موجود است.

فاصله هتل ایزمایلو دلتا مسکو تا جاذبه های شهر

  • بنای فتح آسمان در مسکو: این بنا حدودا 12.9 کیلومتر از شما دورتر است که با 26 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید..
  • کلیسای جامع سنت باسیل: این کلیساحدودا 15.1 کیلومتر از شما دورتر است که با 27 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • کاخ کرملین و میدان سرخ: این کاخ حدودا 14.7 کیلومتر از شما دورتر است که با 29 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از اتوبوس 17 دقیقه ای می رسید.
  • کلیسای کازان: این کلیسا حدودا 13.8 کیلومتر از شما دورتر است که با 27 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از اتوبوس 40 دقیقه ای می رسید.

موقعیت هتل ایزمایلو دلتا مسکو

شما می توانید موقعیت مکانی هتل ایزمایلو دلتا مسکو را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Izmaylovskoye Shosse, 71, корп. 4, Г-Д, Moskva, Russia, 105613

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 520

به "معرفی هتل ایزمایلو دلتا مسکو ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ایزمایلو دلتا مسکو ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید