مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار

به گزارش مجله خزرکوه، این ایستگاه تبدیل هواپیما را از یک اختراع جدید هیجان انگیز به یک ماشین با کاربرد عملی برجسته می کند و دارای برخی از طرح های اولیه است: Caudron G.4، Langley Aerodome A، Nieuport 28C 1، SPAD XVI، و تنها سوپویت شتر دوران جنگ جهانی اول باقی مانده است.

مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار

این ایستگاه به تکامل فناوری هوانوردی و ماهیت جنگ هوایی می پردازد. این جنگنده Lockheed Martin X-35B Joint Strike Fighter را برجسته می کند.

Aviation Business هواپیماها از هواپیماهای تجاری برای افزایش انعطاف پذیری سفر و کاهش زمان صرف شده در فرودگاه ها استفاده می شوند. این نمایشگاه دارای یک لیر جت 23 و Grumman G-21 است.

این ایستگاه به بررسی افزایش و سقوط هواپیمایی آلمان در جنگ جهانی دوم می پردازد. از نکات قابل توجه می توان به Arado Ar 234 B Blitz (رعد و برق)، Dornier Do 335A-1 Pfeil (پیکان) و Focke-Wulf Fw 190-F اشاره کرد.

موزه ملی هوا و فضا یکی از محبوب ترین موزه های جهان است که سالانه بیش از 8 میلیون بازدید کننده دارد. این موزه بزرگترین مجموعه هواپیماها و فضاپیماهای تاریخی جهان را نگهداری می کند و مرکزی برای تحقیقات تاریخی در مورد علوم و فنون مرتبط است.

این ایستگاه دارای هواپیماهایی از هواپیمایی عمومی است - هواپیماهایی که توسط حامل های تجاری یا ارتش پرواز نمی شوند. از ویژگی های برجسته این خودرو می توان به Piper J-3 Cub، Grumman G-22 Gulfhawk II و Arrow Sport A2-60 اشاره کرد.

منبع مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1387

به "مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید