هادی پور اولین تکواندوکار المپیکی ایران در توکیو شد

به گزارش مجله خزرکوه، نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران با راهیابی به ملاقات نیمه نهایی رقابت های گرندپری مسکو ضمن قطعی کردن مدال برنز خود، پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شد.

هادی پور اولین تکواندوکار المپیکی ایران در توکیو شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های تکواندوی مرحله نهایی گرندپری 2019 در مسکو به عنوان ایستگاه انتهای کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ، آرمین هادی پور نماینده شایسته وزن 58- کیلوگرم ایران و دارنده مدال های نقره و برنز دنیا در یک چهارم نهایی به مصاف روی براگانکا دارنده مدال طلای اروپا2016 و برنز دنیا 2019 از پرتغال رفت و در انتها با نتیجه قاطع 14 بر 2 پیروز شد و ضمن رسیدن به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سهمیه المپیک گرفت.

آرمین هادی پور تکواندکار شایسته و با آتیه ایران و دارنده مدال های نقره و برنز دنیا و طلای آسیا که در حال حاضر در رده چهارم رنکینگ قرار گرفته است(کره جنوبی در صدر دو نماینده دارد و در نهایت نفر برتر سهمیه می گیرد) در دور نخست مقابل مصطفی کاما دارنده مدال نقره آفریقا از سنگال با نتیجه قاطع 18 بر 4 به فزونی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

این رقابت ها در 4 وزن المپیکی مردان و زنان برگزار می گردد و تاکنون میرهاشم حسینی در 68- و سجاد مردانی در 80+ کیلوگرم در دور نخست به فزونی رسیدند و راهی یک چهارم نهایی شدند اما سروش احمدی در 68- کیلوگرم حذف شد

حسینی و مردانی برای کسب سهمیه المپیک باید راهی فینال شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 130

به "هادی پور اولین تکواندوکار المپیکی ایران در توکیو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور اولین تکواندوکار المپیکی ایران در توکیو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید