هتل فورچون پالاس تفلیس؛ از بهترین گزینه های اقامتی برای گردشگران گرجستان، عکس

به گزارش مجله خزرکوه، هتل فورچون پالاس تفلیس هتلی رده بالا و از جمله بهترین گزینه های اقامتی گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما تفلیس به گرجستان سفر نموده اند.

هتل فورچون پالاس تفلیس؛ از بهترین گزینه های اقامتی برای گردشگران گرجستان، عکس

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

تفلیس از جمله شهرهای پر جاذبه است که به چند روز زمان برای بازدید از جاذبه هایش احتیاج خواهید داشت اما با استفاده از برنامه سفر تفلیس می توانید در طی چند روز از برترین جاذبه های گردشگری تفلیس بازدید کنید.

بد نیست بدانید گردشگران هتل Fourtune Palace Tbilis را به علت موقعیت مکانی اش جزو گزینه های اقامتی خودانتخاب نموده اند و افرادی که در این هتل اقامت داشته باشند به خدمات و امکانات بسیاری دسترسی خواهند داشت.

مهمانان این هتل به وای فای رایگان هتل متصل شده و از امکانات اتاق های آن استفاده خواهند کرد. خدمات تبدیل ارز، خدمات تور، رفت و برگشت فرودگاهی و غیره از خدماتی است که در این هتل ارائه می گردد. در رستوران هتل غذاهای حلال سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل 4 ستاره از طراحی شیک و به روزی برخوردارند و رنگ هایی که در طراحی اتاق ها استفاده شده، رنگ های گرمی است که نشان از مهربانی کارکنان هتل دارد. یکی از برترین امکانات اتاق ها پنجره های نسبتا عظیم آن ها است که نور کافی و مورد احتیاج اتاق ها را تا حد بسیار زیادی تامین می نمایند.

در تمامی اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع هتل امکاناتی مانند یخچال و مبلمان وجود دارد و برای سرگرم شدن مهمانان، در همه اتاق ها تلویزیون قرار گرفته است. برای مهمانانی که روزشان با چای و قهوه های فوری می گذرد، چای/ قهوه ساز داخل اتاق ها قرار داده شده است.

حمام خصوصی واحدهای اقامتی هتل فورچون پالاس همگی دارای حوله تن پوش ها و سشوار هستند. اتاق ها عایق صدا بوده و هتل اتاق خانواده و اتاق های بدون سیگار هم دارد.

امکانات و خدمات هتل

هتل فورچون پالاس یک رستوران بام دارد دارای تراس دارد که از صبحانه و برانچ تا عصرانه و شام آماده پذیرایی از مهمانان هتل Fortune Palace Tbilisi است. رستوران هتل منوی رژیمی مخصوص و غذای کودک با هزینه اضافه دارد. عصر که شاید بیشتر مهمانان خسته از گشت و گذار به هتل می آیند، اجرای پایکوبی و موسیقی زنده هتل انرژی دوباره ای به آن ها خواهد داد. در قسمت بار هتل می توانید مجموعه ای از نوشیدنی ها را سفارش داده و گلویی تر کنید.

هتل فورچون پالاس بیشتر به خاطر موقعیت مکانی اش بین گردشگران محبوب است. این هتل تا مراکز خرید تفلیس فاصله چندانی ندارد و حتی اماکنی مانند پل صلح که از مشهور ترین جاهای دیدنی تفلیس است تنها با چند دقیقه رانندگی در دسترستان خواهد بود.

اطراف هتل مترو و ایستگاه های حمل و نقل عمومی فراوانی وجود دارد. حتی اگر در تفلیس خودروی شخصی دارید، بد نیست اتومبیل خود را در پارکینگ رایگان هتل گذاشته و تجربه سفر با متروهای تفلیس را کسب کنید. موقعیت مکانی مناسب در کنار امکانات و خدمات خوب هتل فورچون پالاس را به هتلی ایده آل تبدیل نموده است.

مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اند به امکانات و خدماتی مانند خدمات کانسیرج، خدمات کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده و پارکینگ رایگان دسترسی خواهند داشت.

هتل فورچون پالاس کادر حرفه ایی دارد که به زبان های عربی، انگلیسی و روسی آشنا هستند و کارکنان بخش پذیرش آن با خوشرویی تمام به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و هدایت مهمانان بوده و تمامی کوشش خود را برای هرچه سریع تر کردن فرایند تحویل اتاق انجام می دهند.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های اطراف

فاصله تا ایستگاه مترو گرماگل: 2 کیلومتر

فاصله تا تئاتر آخماتلی: 4.4 کیلومتر

فاصله تا سیرک تفلیس: 6.6 کیلومتر

فاصله تا میدان قهرمانان: 6.7 کیلومتر

فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: 7.4 کیلومتر

فاصله تا دریاچه لاکپشت: 8.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1298

به "هتل فورچون پالاس تفلیس؛ از بهترین گزینه های اقامتی برای گردشگران گرجستان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فورچون پالاس تفلیس؛ از بهترین گزینه های اقامتی برای گردشگران گرجستان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید