معرفی هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا، 5 ستاره

به گزارش مجله خزرکوه، هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا یکی از برترین هتل های 5 ستاره در این شهر است. بسیاری از افرادی که برای یک سفر خانوادگی به آنتالیا می روند، هتل IC Hotels Green Palace را برای اقامت انتخاب می نمایند. این هتل 5 ستاره لوکس، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری داشته و به علت داشتن کادر خدماتی مجرب و سیستم های امنیتی پیشرفته، هر سال امتیازهای بسیار خوبی از مشتریان خود دریافت می نماید. اگر شما هم در پی یکی از برترین هتل های آنتالیا برای یک اقامت رویایی به همراه خانواده هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در ادامه این مقاله، سفری به هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا خواهیم داشت و با تمام ویژگی های این هتل لوکس 5 ستاره بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا، 5 ستاره

درباره هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا - IC Hotels Green Palace

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در سال 2003 و در قالب یک هتل 6 طبقه ساخته شد تا مسافرانی که به آنتالیا می آیند بتوانند یک سفر رویایی و لوکس داشته باشند. این هتل از همان سال های اول ساخت خود توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و امتیاز بسیار خوبی از مسافران دریافت کند. با وجود این که تعمیرات جزئی و کوچک به صورت مداوم در این هتل صورت می گیرد، اما آخرین بازسازی اساسی که در این هتل صورت گرفت مربوط به سال 2018 می گردد.

در طی این بازسازی بسیاری از سیستم های امنیتی این هتل نوسازی شدند و بسیاری از طبقات و اتاق های آن برای رفت و آمد ویلچر سازگار شد. هتل IC Hotels Green Palace یکی از برترین هتل های آنتالیا با خدمات و امکانات متعدد است که می تواند خاطراتی بسیار عالی برای شما به ارمغان آورد. در ادامه این مطلب این خدمات به صورت کامل معرفی شده اند.

موقعیت مکانی و دسترسی به هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا - IC Hotels Green Palace

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در نزدیکی فرودگاه آنتالیا و ساحل این شهر قرار گرفته است. با وجود این که بعضی از امکانات رفاهی مانند مراکز خرید بزرگ و رستوران های شناخته شده به این هتل نزدیک هستند، اما امکان استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا مینی بوس برای رفت و آمد وجود ندارد. برترین راه سفر به مرکز شهر از هتل IC Hotels Green Palace، با استفاده از تاکسی و خودروی شخصی است. در این هتل 5 ستاره امکان کرایه اتوموبیل وجود دارد. اگر هم خواستید با تاکسی به اماکن دیدنی سفر کنید، می توانید از سیستم تاکسی سرویس هتل بهره ببرید.

همان طور که می دانید امکان سفر با خودروی شخصی به ترکیه برای ایرانیان وجود دارد. به علت داشتن مرز مشترک، سفر با خودروی شخصی به این کشور بسیار راحت است. در صورتی که شما هم ترجیح می دهید با خودروی شخصی خود به ترکیه سفر کنید، می توانید خودروی خود را در پارکینگ رایگان هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا پارک کنید. این پارکینگ به همراه تمامی اتاق های هتل به مشتریان ارائه شده و هزینه اضافی بابت استفاده از آن دریافت نمی گردد. در پارکینگ این هتل امکاناتی مانند ایستگاه شارژ ماشین های الکتریکی و مسیر مناسب معلولین وجود دارد. با وجود خودروی شخصی، می توانید به راحتی در سطح شهر سفر نموده و از جاذبه های دیدنی بازدید کنید. بعضی از معروف ترین جاذبه های دیدنی نزدیک هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در جدول زیر ارائه شده است.

آدرس: Kundu Mahallesi Yaşar Sobutay Cad No:432, 07070 Aksu/Antalya, Türkiye

برترین روش دسترسی: با خودرو شخصی یا تاکسی

سرگرمیات و امکانات هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا - IC Hotels Green Palace

در هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا امکانات سرگرمیی بسیاری وجود دارد. چه بخواهید در داخل هتل بمانید و چه در محیط بیرونی هتل از زمان خود لذت ببرید، همواره در هتل IC Hotels Green Palace یک سرگرمی مناسب شما وجود خواهد داشت. در محیط داخلی هتل می توانید از امکاناتی مانند سالن ورزشی، اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ ترکی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر بهره ببرید. برای افرادی که با بچه ها خود سفر نموده اند و می خواهند چند ساعتی به کارهای خود رسیدگی نمایند هم خدماتی مانند پرستاری بچه و زمین بازی بچه ها به همراه مربی ارائه می گردد. البته در نظر داشته باشید که این خدمات با هزینه اضافه همراه خواهد بود.

در محیط بیرونی هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا هم می توانید از 5 استخر سرباز این هتل بهره ببرید. همینطور می توانید از لوازم آفتاب گرفتن و استراحت کنار استخرهای این هتل بهره ببرید یا در کنار ساحل از دریا لذت ببرید. در صورتی که نمی خواهید از سرگرمیات آبی بهره ببرید هم می توانید سری به زمین تنیس، زمین گلف و زمین بیلیارد این هتل بزنید. در محوطه بیرونی هتل IC Hotels Green Palace یک فضای عالی برای پیاده روی و لذت بردن از باغ زیبای این هتل هم وجود دارد. سایر امکانات هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا را می توانید در فهرست زیر مشاهده کنید.

  • سرویس رفت و آمد به فرودگاه
  • پارکینگ رایگان
  • کافی شاپ
  • رستوران
  • بار ساحلی
  • سالن بازی ویدیویی
  • کتابخانه
  • استخر سرپوشیده
  • خشک شویی
  • کلاس یوگا
  • واتر اسلاید
  • استخر مخصوص بچه ها
  • اتاق سیگار
  • سالن اصلاح

در این هتل به صورت روزانه برای نظافت اتاق ها اقدام می گردد. مواد شوینده ای که برای نظافت و ضدعفونی کردن اتاق استفاده می شوند کاملا سازگار با محیط زیست بوده و به سلامت مسافران آسیبی نمی رسانند. استانداردهای نظافت و بهداشت هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا مطابق با استانداردهای بین المللی است. بعلاوه لازم به ذکر است که تمامی نکات ایمنی در این هتل رعایت شده و همه اتاق ها به امکاناتی مانند کپسول آتش نشانی و جعبه یاری های اولیه دسترسی دارند.

اتاق ها و سوییت های هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا - IC Hotels Green Palace

در این هتل 6 طبقه اتاق ها و سوییت های متنوعی وجود دارد که مسافران می توانند با توجه به تعداد همراهان خود یکی از این اتاق ها را رزرو نمایند. تمامی اتاق های هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا امکاناتی مانند حوله و لوازم حمام، سشوار، تلویزیون 26 اینچ، آب معدنی رایگان، مینی بار، تلفن، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا و سرویس آماده سازی چای و قهوه وجود دارد. در ادامه می توانید انواع اتاق های این هتل به همراه ظرفیت آن ها را مشاهده کنید.

تمامی اتاق های این هتل آکوستیک شده هستند و هیچ سر و صدایی مزاحم استراحت شما نخواهد شد. همینطور لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در اتاق های این هتل ممنوع است. افرادی که قصد کشیدن سیگار دارند باید به اسموکینگ روم یا همان اتاق های مخصوص سیگار کشیدن بروند. این مساله باعث می گردد افرادی که مسائل تنفسی دارند یا به بوی سیگار حساس هستند، به راحتی در اتاق خود استراحت نمایند.

نحوه رزرو اتاق و قوانین در هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا - IC Hotels Green Palace

برای رزرو اتاق در هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا، باید به وسیله وبسایت این هتل اقدام کرد یا این که با برقراری تماس تلفنی، از خالی بودن اتاق در تاریخ مورد نظر مطمئن شد. در نظر داشته باشید که برای نهایی شدن رزرو اتاق در هتل IC Hotels Green Palace، باید حتما تمامی مبلغ برای هتل واریز گردد. امکان کنسل کردن و بازگشت پول از 2 روز قبل از آغاز تاریخ رزرو وجود ندارد. بعضی از قوانین رزرو در این هتل را می توانید در فهرست زیر مشاهده کنید.

  • ساعت چک این 2 بعد از ظهر و ساعت چک اوت 12 ظهر است
  • تمامی افراد بالای 12 سال در این هتل بزرگسال محسوب می شوند
  • به همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
  • امکان درخواست سرویس اضافه وجود دارد
  • سرویس اضافه برای بچه ها رایگان است

در صورتی که به حساب های بین المللی دسترسی نداشته باشید و نتوانید هزینه رزرو اتاق را به حساب هتل واریز کنید، می توانید از آژانس مسافرتی برای رزرو اتاق در هتل IC Hotels Green Palace یاری بخواهید. به همراه داشتن رسید پرداخت به همراه مدارک شناسایی برای چک این در هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا لازم است. در صورتی که با تورهای آنتالیا به این هتل سفر می کنید، تمامی کارهای رزرو بر عهده تور خواهد بود. پس از اقامت در این هتل می توانید لوازم ارزشمند خود را در گاوصندوق اتاق هتل قرار بدهید.

کلام آخر درباره هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

در این مقاله با یکی از برترین هتل های 5 ستاره آنتالیا، هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا آشنا شدیم. این هتل یک هتل لوکس و بسیار عالی برای یک سفر رویایی به همراه خانواده است. با وجود این که هتل IC Hotels Green Palace در نزدیکی مرکز شهر قرار ندارد، اما می توانید با تاکسی و در کمتر از نیم ساعت از این هتل به مرکز شهر بروید. ضمناً این هتل یک پارکینگ رایگان هم در اختیار شما قرار داده که می توانید خودرو شخصی خود را با خیال راحت و بدون احتیاج به پرداخت هزینه اضافی در این پارکینگ پارک کنید. اگر می خواهید با هتل های بیشتر یا جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید، سایر مطالب مجله گردشگری خبرنگاران را از دست ندهید.

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در کدام منطقه قرار گرفته است؟

این هتل در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار گرفته و تنها 26 دقیقه با خودرو با این فرودگاه فاصله دارد.

هتل IC Hotels Green Palace استخر سرباز دارد؟

این هتل 5 استخر سرباز و یک استخر سرپوشیده دارد. بعلاوه از این هتل می توان در کمترین زمان ممکن به ساحل دسترسی داشت.

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا سرویس نگهداری از کودک دارد؟

هتل IC Hotels Green Palace دارای زمین بازی و استخر مخصوص بچه ها به همراه مربی است. بعلاوه می توان بچه ها را موقتا به مهدکودک ساعتی این هتل سپرد.

آیا پارکینگ هتل IC Hotels Green Palace رایگان است؟

هتل IC Hotels Green Palace دارای یک پارکینگ رایگان برای هر اتاق به همراه امکاناتی مانند زمین مخصوص ویلچر و ایستگاه شارژ ماشین های برقی است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1403 بروزرسانی: 12 شهریور 1403 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1869

به "معرفی هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید