هتل سیندوس؛ یکی از هتل های 4ستاره و شیک در شهر کاپادوکیای ترکیه

به گزارش مجله خزرکوه، هتل سیندوس از هتل های 4 ستاره و شیک در شهر کاپادوکیای ترکیه است. این هتل در قلب نوشهیر واقع شده و موقعیت خوبی دارد، بنابراین مسافران با انتخاب آن می توانند به جاهای دیدنی و گردشگری شهر دسترسی راحتی داشته باشند.

هتل سیندوس؛ یکی از هتل های 4ستاره و شیک در شهر کاپادوکیای ترکیه

در هتل سیندوس شاتل فرودگاهی دایر شده و مسافران می توانند با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای سفری به یادماندنی آماده نمایند. با اقامت در این هتل حدوداً 8 کیلومتر تا قلعه اوچ حیصار فاصله وجود دارد که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می گردد. یکی دیگر از جاهای دیدنی در این منطقه موزه روباز زلوه است که با 18 کیلومتر فاصله و مجسمه نیکولوس نیز با 20 کیلومتر از این هتل جزو جاذبه های دیدنی و مشهور شهر هستند.

برای دسترسی به فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا نیز باید مسافت 27 کیلومتری طی گردد که از هتل Seandos Otel Cappadocia به وسیله شاتل با هزینه مجزا انجام می گیرد. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های ضد سیگاری، روم سرویس، اتاق های خانواده و رستوران اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل سیندوس کاپادوکیا

از امکانات ارائه شده می توان به پارکینگ اختصاصی اشاره نمود که به صورت رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می گردد که با ماشین شخصی سفر می نمایند. در لابی هتل نیز می توانید به بخش تور گردشگری سر بزنید و با جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید شهر کاپادوکیا آشنا شوید.

بعلاوه خدمات دیگر نظیر خدمات باربری، روم سرویس و صرافی برای تبدیل ارز در لابی این هتل انجام می گیرند. با کرایه اتومبیل از لابی این هتل می توانید به گشت وگذار بپردازید. بخش پذیرش نیز در لابی به صورت 24 ساعته دایر بوده و از مسافران استقبال نموده و در فراهم کردن احتیاجهایشان کوشش می نمایند. بعلاوه به علت دایر بودن روم سرویس به راحتی می توانید در هر ساعتی از شبانه روز خوراکی و نوشیدنی مورداحتیاجتان را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

بهتر است در جریان باشید که اینترنت در این هتل ارائه نمی گردد. خدمات دیگر مانند خشک شویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در هتل Seandos Otel Cappadocia انجام می گیرند. در صورت احتیاج به فکس و فتوکپی نیز می توانید به بخش بیزینس این هتل بروید. اگر تمایل به گشت وگذار در میان جاذبه های دیدنی شهر را دارید، با مراجعه به لابی این هتل می توانید اتومبیل کرایه نموده و با رانندگی خودتان هرجایی از شهر که دوست داشته باشید بروید.

پرسنل نیز به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با مسافران ارتباط خوبی برقرار می نمایند. با توجه به قوانین این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده نمی گردد.

امکانات تفریحی هتل

در هتل سیندوس برای بچه ها و نوجوانان اتاق های بازی تعبیه شده است تا ساعت ها سرگرم شوند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت اند از اتاق توئین استاندارد، اتاق سینگل دوبل، اتاق دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت با منظره محوطه. بعضی از واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای آشپزخانه بوده و بعلاوه مینی بار نیز در داخل اتاق ها تعبیه شده است. همه اتاق ها عایق صدا هستند و اقامتی با آرامش را برای مسافران به ارمغان می آورند. در داخل واحدهای اقامتی اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی گردد، اما برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت 12 ظهر است.

رستوران هتل

در رستوران هتل سیندوس وعده صبحانه رایگان به صورت سلف سرویس ارائه می گردد.

فاصله هتل سیندوس کاپادوکیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک آبی توزلو: 3.6 کیلومتر

فاصله تا قلعه اوچ حیصار: 7.3 کیلومتر

فاصله تا موزه روباز گورمه: 11 کیلومتر

فاصله تا کلیسای دارک: 11 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1779

به "هتل سیندوس؛ یکی از هتل های 4ستاره و شیک در شهر کاپادوکیای ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیندوس؛ یکی از هتل های 4ستاره و شیک در شهر کاپادوکیای ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید