هوآوی در نیمه اول سال جاری میلادی، روزانه 35 میلیون دلار درآمد داشته است

به گزارش مجله خزرکوه، به گفته هلدینگ سرمایه گذاری Securities Times، هوآوی به تازگی گزارش مالی نیمه اول سال 2020 در بازار بین بانکی را منتشر کرده است و طبق این گزارش هوآوی در نیمه اول سال 2020 توانسته درآمد عملیاتی 450.7 میلیارد یوآنی (معادل 65.6 میلیارد دلار) به دست بیاورد. این دستاورد به معنی رشد 13.67 درصدی (YoY) در مقایسه با سال پیش است. در همین بازه زمانی، سود خالص هوآوی 43.1 میلیارد یوآن (معادل 6.2 میلیارد دلار) ارزیابی شده که رشد سالانه 23.49 درصدی را نشان می دهد. هوآوی در نیمه اول سال 2020 میلادی، تقریبا در هر روز توانسته 35 میلیون دلار سود داشته باشد.

هوآوی در نیمه اول سال جاری میلادی، روزانه 35 میلیون دلار درآمد داشته است

نتایج عملیاتی هوآوی در نیمه اول سال 2020 نشان می دهند که این شرکت در 6 ماهه اول سال توانسته است درآمد حاصل از فروش خود را به 454 میلیارد یوآن (66 میلیارد دلار) برساند؛ یعنی رشد سال به سال 13.1 درصدی و حاشیه سود خالص 9.2 درصدی.

نتایج عالی هوآوی در نیمه اول سال 2020

بخش محصولات مصرفی هوآوی با کسب 255.8 میلیارد یوآن (36.5 میلیارد دلار) توانسته بیشترین درآمد را برای هوآوی حاصل کند. بخش کسب وکارهای مخابراتی (مربوط به اپراتورهای موبایل) و سازمانی (Enterprise) این شرکت نیز به ترتیب 159.6 میلیارد یوآن (22.8 میلیارد دلار) و 36.3 میلیارد یوآن (5.1 میلیارد دلار) درآمد را ثبت کرده اند.

نتایج حاصل شده توسط هوآوی در نیمه اول سال 2020 نشان می دهند که علارغم تمام فشارها برای کاهش پیشرفت این شرکت، هوآوی در حال حاضر شرایط خوبی دارد. هوآوی در سال 2019 رکوردشکنی کرد و حدود 240 میلیون دستگاه گوشی موبایل را به سراسر جهان فرستاد. این شرکت در ماه آوریل سال 2020 سامسونگ را پشت سر گذاشت و عنوان برترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان را به دست آورد. شرکت هوآوی همچنین بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های موبایل هوشمند 5G در جهان است.

هوآوی در این مورد گفته: در شرایطی که کشورهای جهان در حال مبارزه با پاندمی کووید 19 هستند، اطلاعات و فناوری های ارتباطات (ICT) نه تنها به ابزاری حیاتی برای مبارزه با ویروس تبدیل شده اند، بلکه موتوری برای احیای اقتصادی هم هستند. هوآوی تعهدش به کار کردن با اپراتورهای موبایل و شرکای این صنعت را از نو تعریف کرده است تا عملیات شبکه را پایدار نگه دارد، سرعت تحول دیجیتال را افزایش دهد و از تلاش های محلی برای محدود کردن شیوع ها و بازگشایی اقتصادهای منطقه ای پشتیبانی کند. محیط پیچیده خارجی باعث می شود تا همکاری آزادانه و اعتماد در زنجیره ارزش جهانی، بیش از پیش اهمیت پیدا کنند. هوآوی پیمان بسته تا به تعهداتی که به مشتریان و تامین کنندگان داده، عمل کند. همچنین به حرکت رو به جلویش ادامه دهد و در اقتصاد دیجیتال جهانی و توسعه فناورانه مشارکت داشته باشد؛ فارغ از اینکه این شرکت در آینده با چه چالش هایی روبرو خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 746

به "هوآوی در نیمه اول سال جاری میلادی، روزانه 35 میلیون دلار درآمد داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی در نیمه اول سال جاری میلادی، روزانه 35 میلیون دلار درآمد داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید