وان پلاس اعلام نمود که دستبند سلامتی این شرکت به زودی در هند معرفی می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، اکانت توئیتر وان پلاس با انتشار پوستری تایید کرد که دستبند هوشمند آن ها خیلی زود معرفی می گردد.

وان پلاس اعلام نمود که دستبند سلامتی این شرکت به زودی در هند معرفی می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام،وان پلاس امروز رسما گفت که دستبند سلامتی این شرکت به زودی در هند معرفی می گردد. پیش تر در گزارشی اعلام شده بود که این محصول زودتر از ساعت هوشمند وان پلاس از راه می رسد و حالا ظاهرا زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است.

اکانت توئیتر وان پلاس هند می گوید: سال جاری آمده ایم تا به شما در رسیدن به اهداف تندرستی تان یاری کنیم و زندگی را برایتان راحت تر نماییم. در تصویری که از سوی این شرکت منتشر شده برند وان پلاس را روی چیزی می بینیم که احتمالا بخش پایینی دستبند آن هاست. بر روی این پوستر نوشته شده: چهره جدید تندرستی به زودی می آید.

صفحه فرود وان پلاس بند در وب سایت رسمی وان پلاس هم به عرضه زودهنگام این دستبند اشاره می نماید. با این حال، هنوز هیچ تاریخی برای معرفی این دستگاه اعلام نشده است. وان پلاس بند همچنین حالا صفحه ای اختصاصی در فروشگاه آمازون دارد که در آن جا به وجود قابلیت پیگیری شرایط خواب و اپلیکیشن همراه آن اشاره شده است.

در گزارش قبلی گفته شده بود که دستبند هوشمند وان پلاس قیمتی کمتر از 40 دلار خواهد داشت تا به رقابت با می بند شیائومی برود. این دستگاه احتمالا نمایشگری 1.1 اینچی از نوع امولد خواهد داشت و بندهای آن در سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری عرضه می گردد. دستبند وان پلاس باید به سنسورهای مختلفی از جمله SpO2 مجهز گردد تا بتواند سطح اکسیژن خون را پایش کند.

افشاگر معروف، ایشان آگاروال، مدعی است که این محصول در تاریخ 11 ژانویه مصادف با 22 دی معرفی می گردد. وان پلاس بند عمر باتری 14 روزه و استاندارد IP68 خواهد داشت. این دستگاه می تواند 13 حالت ورزشی را شناسایی کند و به صورت پیوسته ضربان قلب را به ثبت برساند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 912

به "وان پلاس اعلام نمود که دستبند سلامتی این شرکت به زودی در هند معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس اعلام نمود که دستبند سلامتی این شرکت به زودی در هند معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید