واکنش کنایه آمیز کیهان به شعار پاک کردن سفیر انگلیس از دیوار سفارت ، بریتانیای کبیر! آن قدر صغیر شده که... ، باید از زحمتی که کشیده اند تشکر کرد!

به گزارش مجله خزرکوه، روزنامه کیهان به انتشار تصاویر پاک کردن شعارها از دیوارهای سفارت انگلیس از طریق شخص سفیر و کارکنان سفارت واکنش نشان داد.

واکنش کنایه آمیز کیهان به شعار پاک کردن سفیر انگلیس از دیوار سفارت ، بریتانیای کبیر! آن قدر صغیر شده که... ، باید از زحمتی که کشیده اند تشکر کرد!

به گزارش خبرنگاران، کیهان در ستون طنزگفت و شنود با عنوان پاک نکن! نوشت:

گفت: سفارت انگلیس در فضای مجازی تعدادی عکس منتشر کرده که در آن سفیر انگلیس را همراه تعدادی از کارکنان سفارت انگلیس و چند سفارت اروپایی دیگر نشان می دهد که مشغول پاک کردن شعارهای روی دیوار سفارت هستند.

گفتم: دستشان درد نکند! باید از زحمتی که کشیده اند تشکر کرد!

گفت: چه زحمتی؟! چه تشکری؟!

گفتم: اولاً به خاطر اینکه دیوارهای سفارت را برای نوشتن شعارهای جدیدتر پاک و تمیز کرده اند! و دوم؛ برای اینکه نشان دادند

بریتانیای کبیر! آن قدر صغیر شده است که کار سفیرش به حمل سطل آب و شست و شوی دیوار سفارت رسیده است!

گفت: این همان انگلیس است که غرب آسیا را در تسخیر خود داشت، برای ایران وکیل و وزیر تعیین می کرد، سربازان ما را به ظفار می فرستاد، ثروت ملی ایران را غارت می کرد، نفت را به یغما می برد و...! با این وجود، هنوز هم درباره قدرت خودش قُمپز در می کنه!

گفتم: انگار شکسپیر، ادیب و نمایشنامه نویس معروف انگلیسی این جمله را خطاب به دولت کنونی انگلیس گفته که یا به میزان آرزوهایت تلاش کن و یا به میزان توانت آرزو کن . یعنی تو که نمی تونی هیچ غلطی بکنی، غلط می کنی که غلط اضافی می کنی!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1729

به "واکنش کنایه آمیز کیهان به شعار پاک کردن سفیر انگلیس از دیوار سفارت ، بریتانیای کبیر! آن قدر صغیر شده که... ، باید از زحمتی که کشیده اند تشکر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کنایه آمیز کیهان به شعار پاک کردن سفیر انگلیس از دیوار سفارت ، بریتانیای کبیر! آن قدر صغیر شده که... ، باید از زحمتی که کشیده اند تشکر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید