پایانه های مسافربری سیستان وبلوچستان با رعایت موارد بهداشتی فعال هستند

به گزارش مجله خزرکوه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: پایانه های مسافربری استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با ظرفیت 50 درصد ناوگان به مسافران خدمات ارائه می دهند.

پایانه های مسافربری سیستان وبلوچستان با رعایت موارد بهداشتی فعال هستند

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، با اشاره به اینکه در فضای مجازی اعلام شده پایانه های مسافربری سیستان و بلوچستان به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده است اظهارداشت: تا کنون مجوزی نسبت به تعطیلی پایانه های مسافربری از سوی ستاد کرونا استان صادر نشده و این پایانه ها همچنان نسبت به جابجایی مسافر اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته دلتا کرونا و درخواست شرکت های حمل و نقل مسافربری، این اداره کل نسبت به مکاتبه با ستاد کرونا استان اقدام کرده که تا کنون مجوزی بر تعطیلی پایانه های مسافربری صادر نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تمامی دستورالعمل های بهداشتی و رعایت کامل پروتکل ها به شرکت های حمل و نقل مسافربری ابلاغ شده که علاوه بر ضدعفونی مستمر ناوگان حمل و نقل جاده ای قبل از سفر، ملزم به رعایت سقف 50 درصد ظرفیت ناوگان در خصوص جابجایی مسافر هستند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1317

به "پایانه های مسافربری سیستان وبلوچستان با رعایت موارد بهداشتی فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانه های مسافربری سیستان وبلوچستان با رعایت موارد بهداشتی فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید