سرانجام اختلال در خدمات کلود گوگل، اسنپ چت و اسپاتیفای

به گزارش مجله خزرکوه، اختلال در تعدادی از اپلیکیشن های مشهور مانند اسنپ چت، اسپاتیفای و خدمات کلود گوگل بعد از چند ساعت به انتها رسید. این اختلال موجب اعتراض کاربران شد.

سرانجام اختلال در خدمات کلود گوگل، اسنپ چت و اسپاتیفای

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، گوگل اعلام نموده نقص خدمات کلود این شرکت که موجب اختلال در اسپاتیفای و اسنپ چت نیز شده بود خاتمه رفع شده است. گوگل در خصوص جزئیات این اختلال شرح نداده، اما هزاران کاربر با حضور در شبکه های اجتماعی در این زمینه اظهار نارضایتی کردند.

داشبورد طراحی شده برای خدمات کلود گوگل در روز پنج شنبه نشان دهنده از کار افتادن ابزاری همانند کنسول کلود، موتور کلود و بعضی امکانات دیگر است.

بعد از وقوع این مشکل اسپاتیفای نیز این رخداد را تایید کرد و اضافه نمود که در حال آنالیز موضوع است. بیش از 50 هزار کاربر این مشکل را تایید و آن را به اسپاتیفای گزارش کردند. اسنپ چت نیز بیان کرد برای حل مشکل یادشده در کوشش بوده است.

اختلال کوتاه سه شنبه در پی یک قطعی گسترده شش ساعته در ماه گذشته رخ داد که باعث شد فیس بوک و زیرمجموعه های آن مانند واتس اپ و اینستاگرام از دسترس خارج شوند. دلیل وقوع این نقص، بی دقتی در زمان اعمال تغییرات پیکربندی در روترهای این شرکت اعلام شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1467

به "سرانجام اختلال در خدمات کلود گوگل، اسنپ چت و اسپاتیفای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام اختلال در خدمات کلود گوگل، اسنپ چت و اسپاتیفای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید