پرتغال با انتقام گیری صعود کرد

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگار ایراسین، در استادیوم لوسیل بزرگ ترین استادیوم جام جهانی 2022 قطر دیداری از گروه H به قضاوت علیرضا فغانی برگزار گردید که در این نبرد پرتغال مقابل اروگوئه با نتیجه 2-0 پیروز شد.

پرتغال با انتقام گیری صعود کرد

این نبرد سخت و نزدیک، نیمه نخست هیچ کدام از دو تیم از موقعیت های شان بهره ای نبردند. برترین فرصت را هم رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئه داشت که در دقیقه 31 در موقعیت تک به تک با دیوگو کوشتا توپ را به این سنگربان کوبید.

اما نیمه دوم پرتغالی ها در دقیقه 54 به گل رسیدند. ارسال برونو فرناندش مستقیم وارد دروازه اروگوئه شد. در ابتدا به نظر می رسید توپ با سر کریستیانو رونالدو سایش داشته، اما پس از آنالیز تعیین شد که گل را برونو زده است. اروگوئه در کوشش برای زدن گل تساوی بود که شوت مکسی گومس در دقیقه 75 به تیر دروازه برخورد کرد. لاسلسته فرصت ها بسیار خوبی در دقایق پایانی خلق کرد ولی پیروز نبود تا این که دقیقه 90 فغانی با استفاده از VAR برای پرتغال پنالتی گرفت. این ضربه را برونو فرناندش در دقیقه 3+90 تبدیل به گل دوم خودش و تیمش کرد.

با این برد، پرتغال 6 امتیازی شد تا با صدرنشینی راهی مرحله بعد گردد. اروگوئه یک امتیازی هم امیدوار است تا با شکست غنا به مرحله بعد راه پیدا کند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1716

به "پرتغال با انتقام گیری صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتغال با انتقام گیری صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید