پرسپولیس با این ترفند نجات پیدا می نماید؟

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران: پرسپولیس بعد از پنج قهرمانی پیاپی اولین جام قرن تازه را از دست داد. آن ها یک فصل پرانتقاد را پشت سر گذاشتند و نهایتا بدون موفقیت در هیچ جامی فصل را بدون دستاورد به انتها رساندند. برای همین هم خیلی زود و بعد از معین شدن قهرمان زود هنگام رقابت ها دست به کار شدند و گرد و خاک شدیدی در بازار جابجایی به پا کردند. همواره این وقت از فصل شایعات در بازار جابجایی بیشتر از خبر های رسمی شنیده می شد، اما پرسپولیس در همین فصل شایعات هم دو بازیکن مهم را به تیمش اضافه نمود.

پرسپولیس با این ترفند نجات پیدا می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، دو ملی پوش که از مهم ترین ستون های تیم ملی در سال های اخیر بودند و خارج از کشور توپ می زدند تصمیم گرفتند تا پیراهن پرسپولیس را به تن نمایند.

به این ترتیب و تا اینجای کار و بدون استارت رسمی فصل جابجایی می توان گفت که پرسپولیس راستا کهکشانی شدن را در پیش گرفته است. چرا که مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند حضورشان در پرسپولیس فصل بعد قطعی شده است.

به نظر می رسد پرسپولیس یکی از دلایل شکستش در این فصل را در یارگیری ضعیف یا اشتباه می داند. برای همین هم راستا کهکشانی شدن را در پیش گرفته است تا بتواند هم ضعف هایش را پوشش دهد و هم قدرتش را بر حریفانش دیکته کند. اما حضور چند ستاره بزرگ در یک تیم همواره با خطراتی هم روبرو است. یکی از بزرگترین هایش وارد شدن تیم به زمین حاشیه هاست. چیزی که سال ها از پرسپولیس دور بود و در فصل قبل کم و بیش گریبان این تیم را گرفت. بسیاری معتقدند این حضور با دیسیپلین برانکو در پرسپولیس بود که این تیم را از حاشیه ها دور نموده بود. حالا سوال اینجاست که یحیی گل محمدی از پس مدیریت چنین تیم پرستاره ای بر می آید؟

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1633

به "پرسپولیس با این ترفند نجات پیدا می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با این ترفند نجات پیدا می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید